Tein kaksi maustekakkua uuniin,
Kommentit (22)
Juu tuli kyllä kaikkia ihme aineita, muskottikukkaa, inkivääriä, kanelia, neilikkaa.
Huomenna teen englantilaista hedelmäkakkua, hedelmät on likoomassa amaretossa.
Vierailija kirjoitti:
Nam, hedelmäkakku on parasta!
Teet tuota vähä turhankin usein, näkyy kyllä ulkomuodossa.
Vierailija kirjoitti:
Annatko reseptin?
Olis tehny mieli syödä ne hedelmät, imivät ihanasti kaiken amareton. Olisin halunnut konjakkia, mutta sitä meillä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Teet tuota vähä turhankin usein, näkyy kyllä ulkomuodossa.
Joo jokajouluinen traditio, pitäis varmaan vähentää, jos sillä laihtuis?
Nam <3 Oon jouluryhmästä juuri tällä viikolla poiminut niin mausteisen luumukakun kuin valkosuklaa-puolukkakakun reseptit, Mulla suosikki on äidin vanha joulukakkuresepti, mutta nyt teen töihin ja pariin juhliin muutakin.
Ja piparkakkutaikinan keitin tänään odottamaan leipomista. Niitä tarjoilen perjantaina joulukalenterin avajaisiksi luokkani lapsille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko reseptin?
K-kaupan resepti oli, löytyy nimellä englantilainen hedelmäkakku. Appelsiinmehun vaan vaihdoin amarettoon. Jouluna nähdään miltä maistuu.
Ei ole kukaan vielä ehtinyt käydä ikävästi rääppimässä?
Kävin tänään lidlissä, siellä oli kivasti kaikkia kuivattuja hedelmiä, esim. viikunoita, ikinä en oo maistanut. Ajattelin tehdä taatelikakun reseptillä noista.
Vierailija kirjoitti:
Nam <3 Oon jouluryhmästä juuri tällä viikolla poiminut niin mausteisen luumukakun kuin valkosuklaa-puolukkakakun reseptit, Mulla suosikki on äidin vanha joulukakkuresepti, mutta nyt teen töihin ja pariin juhliin muutakin.
Ja piparkakkutaikinan keitin tänään odottamaan leipomista. Niitä tarjoilen perjantaina joulukalenterin avajaisiksi luokkani lapsille
Ootko opettaja? Kauniisti ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko opettaja? Kauniisti ajateltu.
En, työpari meidän koulun maailman parhaalle opelle. Koulunkäynnin ohjaaja olen . Ja kiitos mukavista sanoistasi.
Minäkin tein eilen. Syötiin päivässä koko kakku, kun oli niin hyvää. Vähän närästi illalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään lidlissä, siellä oli kivasti kaikkia kuivattuja hedelmiä, esim. viikunoita, ikinä en oo maistanut. Ajattelin tehdä taatelikakun reseptillä noista.
Maistelepa ensin, viikunat maistuu minulle, mutta niissä on paljon siemeniä. En tiedä, miltä ne tuntuu kakussa. Taatelikakku on paras!
Ihanaa, olisit edes naapurini niin saisin tuoksutella.
Mä tein pari tuntia sitten yhden kakkusen. Puolet siitä syöty jo.
Vierailija kirjoitti:
Juu tuli kyllä kaikkia ihme aineita, muskottikukkaa, inkivääriä, kanelia, neilikkaa.
Noita sanotaan mausteiksi.
Oih, maustekakku on niin hyvää!