Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Jyväskyläläiset tai oikeammin Keski-Suomalaiset) Novan päivystyksen tulevat järjestelyt

Vierailija
28.11.2023 |

YLE: Virolainen yritys hoitaa pian sairaalan yöpäivystystä Keski-Suomessa haluaa yhteistyöhön myös muiden alueiden kanssa

https://yle.fi/a/74-20062264

Onko uutinen uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova on täysin tukossa ja perseestä, kuoleman loukko nykyisin. Tuskin se pahempaan voi mennä. 

Vierailija
2/5 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään enää oikeasti koulussa opeteta, miten kirjoitetaan sana 'keskisuomalainen'?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyään enää oikeasti koulussa opeteta, miten kirjoitetaan sana 'keskisuomalainen'?

Mun koulunkäynnistä on jo niin pitkä aika, etten muista. Mutta älä sinä takerru lillukanvarsiin kun on oikea aihekin.

Vierailija
4/5 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koulunkäynnistä on jo niin pitkä aika, etten muista. Mutta älä sinä takerru lillukanvarsiin kun on oikea aihekin.

Se että suomalaiset ei osaa suomea, on kyllä ihan oikea huolenaihe.

-ohispohis

Vierailija
5/5 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että suomalaiset ei osaa suomea, on kyllä ihan oikea huolenaihe.

-ohispohis

No jos tuo järjestely toteutuu siten miten pelätään joudut käyttämään todennäköisesti englantia päivystyksessä.

Ja tajusit kuitenkin mitä tarkoitettiin. Valita sitten kun et tajua. Kirjoitettu ihan oikein vain käytetty isoja kirjaimia. Mutta jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä