Varuskunnan siivouspalvelu lakkoon?
Jasso. PAM panee siivouspalvelut lakkoon.
Varuskunnassa.
Mitäs, jos palaisimme "vanhoihin hyviin aikoihin", jolloin varusmiehet itse siivosivat ja kuorivat perunansa.
Lakkoilkoon PAM sitten niin paljon kuin haluaa.
En arvosta PAMia. En.
Mutta arvostan varusmiehiä, jotka ihan varmaan osaavat pitää tilansa siisteinä.
Kommentit (8)
Siis mitä ihmettä? Onko niiltä tissiposkialokkailta siivous kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Onko niiltä tissiposkialokkailta siivous kielletty?
Älä viitsi solvata varusmiehiä, eivät he keksineet, että siivous ulkoistetaan.
Olen aivan varma, että jälki olisi jopa parempi kuin noilla pamilaisten siivotessa.
Mistä lähtien varuskunnissa on ulkopuoliset siivoojat olleet? Meikäläisen aikana homma hoidettiin itse ja monta kertaa päivässä parhaimmillaan.
Jaa, luulin, että poijat siivoavat siellä itse. No nyt olisi hyvä jatkaa taas sitä perinnettä ja säästää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien varuskunnissa on ulkopuoliset siivoojat olleet? Meikäläisen aikana homma hoidettiin itse ja monta kertaa päivässä parhaimmillaan.
Siivousalueet oli määrätty tuvittain. Ja moppi heilui kunnolla. Roskiksessakaan ei saanut olla roskan roskaa tai ne kaadettiin punkalle tarkastuksessa.
Voi helvetti.. antaisivat jo olla ja siirtyisivät palkka-armeijaan. Eihän noita nykyajan nuoria näköjään saa määrätä enää tekemään mitään. Joku kasarmin siivoaminen oli peruskauraa aikanaan, on se kumma jos sekin on ulkoistettu.
Vierailija kirjoitti:
"Rajakomppaniassa tupa-, kaappi- ja siisteystarkastus. Tarkastusvälineenä valkoinen sormikas..."
Toimi vielä 90-luvun alussa. Ja hyvin.
Tuo toimi Kajaanin RJK:ssa vielä vuonna 2000 kun siellä olin, ja asiaan liittymättä, ohjatut aamu- ja iltapesut oli ohjelmassa vielä viimeisellä viikollakin. Käsittääkseni Puolustusvoimien puolella ei ollut noin tarkkaa kuin Rajajääkärikomppanioissa.
"Rajakomppaniassa tupa-, kaappi- ja siisteystarkastus. Tarkastusvälineenä valkoinen sormikas..."
Toimi vielä 90-luvun alussa. Ja hyvin.