Valehdelkaa puhelinmyyjille. Siitä tulee uskomattoman hyvä mieli
Luulen että teho johtuu siitä että ei enää ole altavastaaja siinä puhelussa.Loppupäivä sujuu rallatellen.
Kokeile ja ylläty.
Kommentit (23)
Hulluilla on halvat huvit. Onko vaikea sanoa kiitos ei? Mulla ei ole ainajaan aikaa ja kiinnostusta jaaritella puhelinmyyjille.
Jos valehtelen puhelinmyyjille saan kaikkea tarpeetonta ja maksan siitä. Ei ole mun mieleen toi!
Vakuutusmyyjiä on myös mukava kyykyttää. Myyjä tarjoaa hintaa X, teen vastatarjouksen X/2.
Valehtelin puhelinmyyjälle joka tarjoukseen "Joo, otan. Kyllä, tilaan".
Mitä nyt sitten?
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla on halvat huvit. Onko vaikea sanoa kiitos ei? Mulla ei ole ainajaan aikaa ja kiinnostusta jaaritella puhelinmyyjille.
Se kiitos ei, ei vaan toimi, sitä jäkätystä jatkuu vaan loputtomiin, niin ole siinä sitten kohtelias!
Parasta huvia on nykyään tehdä aina puhelinmyyjien kanssa kaupat. Nykyään pakollisen jälkivahvistamisen jättää sitten vain tekemättä eipähän tarvitse sanoa suoraan myyjälle että ei kiinnosta.
Monesti ne puhelinmyyjät on nuoria, jotka eivät esim. lukion jälkeen ole vielä opiskelemassa. Taitavat itsekin inhota työtä. Pomo kyttää vieressä, että myy, myy, myy. En viiti kovasti vittuilla, lyön luurin korvaan tai sanon ei kiitos ja toivotan hyvät päivän jatkot. Yks tuttu nuori oli hetken, oli ilmeisesti aika ahdistava työpaikka.
En, keskenkasvuisten kakaroiden touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla on halvat huvit. Onko vaikea sanoa kiitos ei? Mulla ei ole ainajaan aikaa ja kiinnostusta jaaritella puhelinmyyjille.
Se kiitos ei, ei vaan toimi, sitä jäkätystä jatkuu vaan loputtomiin, niin ole siinä sitten kohtelias!
Sanoin vakuutusmyyjälle että työnnä se vakuutus perseeseen. Eipä enää sen jälkeen soittanu ja jos olis soittanu niin olisin sanonu että en todellakaan mitään paskalle haisevaa vakuutusta osta, että silleen.
Mun vastaus on aina totta
ei kiitos en tilaa kliks puhelu poikki ja heippa
Puhelinmyyjästä pääsee eroon 10 sekunnissa
En jaksa omaa aikaani kuluttaa kuuntelemalla jaaritteluja ja keksimällä niihin vastaukseksi valheita. Nopeammin homma hoituu sanomalla "ei kiitos, en tilaa, hei hei" ja sulkemalla puhelimen.
En ymmärrä, että miksi kenellekkään pitäisi työssä olla varsinaisesti ilkeä lähtökohtaisesti. Yleensä sanon kohteliaasti heti, että en kiitos halua ja se siitä. Yleensä tämä riittää molemmipuolisiin hyvän päivän jatkon toivotteluihin.
Joskus vaativat saada kertoa tarjouksensa, ja en tiedä onko heillä joku juttu, että sen lukeminen vaikuttaa heidän tösopimukseensa, palkkaans tms, että pitäisi saada ne luettua, mutta jos ei kiirettä ole, niin olen tämän vuoksi yleensä antanut lukea myös sen, jonka jälkeen vasta päättänyt puhelun kohteliaan painokkaasti.
Toki on niitä inttäjiä, jotka ovat sitten asia erikseen, mutta yleensä kaksi normaalia käytöstapaista ihmisistä pystyvät ymmärtämään ja kommunikoimaan keskenään myös ihan kunnioittavasti.
Kerätkää kaupassa ostoskärry täyteen tavaraa ja jättäkää kassalle. Siitä tulee uskomattoman hyvä mieli.
Jaaritelkaa jossain elektroniikkakaupassa yhden myyjän kanssa vähintään tunti ja kyselkää mahdollisimman monesta laitteesta kaikki mahdolliset yksityiskohdat. Ja välillä vähän innostunutta ihailua jostakin laitteesta. Sitten lopussa voi sanoa, että tosiaankin katselin vaan, en ole vielä ostamassa. Siitä tulee uskomattoman hyvä mieli.
Varsinkin, jos itse on kotona työttömänä , voi aivan hyvin hankkia sen hyvän uskomattoman hyvän mielen teettämällä toisilla turhaa työtä. Tuntee olevansa tärkeä ihminen
Ei ihme, että maailma (ainakin joidenkin) on niin mätä, että valehtelusta tulee "uskomattoman hyvä mieli".
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että miksi kenellekkään pitäisi työssä olla varsinaisesti ilkeä lähtökohtaisesti. Yleensä sanon kohteliaasti heti, että en kiitos halua ja se siitä. Yleensä tämä riittää molemmipuolisiin hyvän päivän jatkon toivotteluihin.
Joskus vaativat saada kertoa tarjouksensa, ja en tiedä onko heillä joku juttu, että sen lukeminen vaikuttaa heidän tösopimukseensa, palkkaans tms, että pitäisi saada ne luettua, mutta jos ei kiirettä ole, niin olen tämän vuoksi yleensä antanut lukea myös sen, jonka jälkeen vasta päättänyt puhelun kohteliaan painokkaasti.
Toki on niitä inttäjiä, jotka ovat sitten asia erikseen, mutta yleensä kaksi normaalia käytöstapaista ihmisistä pystyvät ymmärtämään ja kommunikoimaan keskenään myös ihan kunnioittavasti.
Valehtelen kunnioittavasti myyjälle.
Jos myyjä kertoo myyvänsä lyhyitä kalsareita niin sanon että käytän vain pitkiä. Jos myyjä tähän että myös kesällä (huom! epäkohteliasta!) niin sanon että myös kesällä, jos hymähtää niin huom! epäkohtelaista!
ap
Mikä vaikeus on katkaista se linja puhelimesta? Siinä pääsee kumpikin osapuoli helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Parasta huvia on nykyään tehdä aina puhelinmyyjien kanssa kaupat. Nykyään pakollisen jälkivahvistamisen jättää sitten vain tekemättä eipähän tarvitse sanoa suoraan myyjälle että ei kiinnosta.
Mikä pakollinen jälkivahvistaminen? Kerro lisää.
Muutenkin kielletty sanomasta omaa nimeään puhelimessa.