Onko täällä joku muu töissä jouluaattona ja ylipäätään joulukuussa?
Kommentit (32)
Luultavasti tänä vuonna aattona vapaalla, joulupäivä ja tapaninpäivä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään joulukuussa, mitä ihmettä?! Kyllä tämä köyhä joutuu menemään töihin ylipäätään joulukuusa.
sama.ja ylipäätään joulukuussa.monet ei käy koko vuonna ylipäätään töissä.
Ylipäätään käyn kyllä joulukuussa töissä. En siitä pääse luistamaan. Joulun pyhät olen tänä vuonna vapaalla. Joinain vuosina myös töissä nekin, mutta nyt näin.
En ole töissä jouluna välipäivinä kyllä. Puolisolla on jouluna vapaata yksi työnantajan tarjoama palkallinen päivä ja saldotuntien nollausta. Ja hän menee töihin vasta 2.1
Vierailija kirjoitti:
Julkisen puolen pitkät lomat on kivoja. Olen virkavapaalla eli palkallisella kuntoutuksella joulukuun ekan viikon. Joululoman aloitan 20.12 ja palaan töihin 8.1.2024. Talviloman pidän pääsiäisen molemmin puolin eli kaksi viikkoa, kesällä olin 5 viikkoa lomalla.
Ihan mielenkiinnosta, paljon sinulle kuuluu lomapäiviä yhteensä vuodessa? (säästössä olevia ei lasketa)
Aikuisuuden kaikki joulut olen töissä ollut ja ihan omastakin tahdosta, vuorotyötä teen sairaalassa. Lisät on iso-osa palkkaa ja samalla mahdollistan perheellisten joulun viettoa.
Joulukuu on kaikille vapaa. Kaupatkin on kiinni. 🙄
Joulukuussa kyllä, eli aika usein aatonaattona. Toimistotyötä tekevänä en koskaan jouluna, harvoin välipäivinäkään.
Kyllä, olen aattona sairaalassa lastenosastolla iltavuorossa, työkaverini kun niiiiiin haluaa tavata aattona lapsenlastaan, minun lapseni ei sitten vietä aattoiltaa äitinsä kanssa.
Minä pidän joululomaa aatonaatosta loppiaiseen niin kuin aina.
Olen koko joulun sekä uudenvuoden töissä.
Olen jouluaaton ja joulupyhät töissä yövuoroissa. Ihanaa kun ei tartte hössöttää joulun takia.