Millaisia vaatteita pitäisit, jos pukeutuisit aivan niin kuin tahdot?
Minä varmaankin jotain 1900-luvun alun miesten vaatteita. Hienot hatut, taskukellot. Välillä olisin herraskainen pukeutuja, välillä duunarijätkä lätsä päässä.
Olen kolmekymppinen nainen, joka ei kaipaa huomiota, joten en pukeudu näin.
Kommentit (44)
Eipä ole kukaan vaatteistani ollut päättämässä.
Pukeudun niin kuin itse haluan jo tällä hetkellä. Kun olin vielä työelämässä jouduin hieman katsomaan, että vaatteet sopii töihin.
Väljät, lämpimät, mukavat ja aina luonnonkuitua olevat vaatteet eikä räikeitä värejä tai kuvioita. Siinä se.
Häh? Tietenkin pukeudun kuten tahdon.
Mä tykkään pitää mekkoja joten aika usein pukeudun mekkoon. Näin talvella kunnon villamekko on ihanan lämmin! Muutenkin pukeudun itseäni en muita varten.
Viitta olisi niin hieno. Sellainen pitkä. Ehkä vähän epäkäytännöllinen?
Villa- ja pellavakankaisiin pitkiin mekkoihin, välillä korsettiin. Viittaan ehdottomasti. Välillä voisin crossata tuollaiseen Ap:n mainitsemaan herrainpukeutumiseen ja viikinkiasuihin.
vähän tähän tyyliin pukeudunkin, mutta sama ongelma etten haluaisi erityisemmin huomiota. Työ taas vaatii neutraalia toimistopukeutumista
N. 1870-1890-lukujen laahuksellisiin pukuihin. Runsaita, koristeellisia, epäsymmetrisiä, veistoksellisia. Kotona hiihtelen aina prameammin pukeutuneena ja ulos lähtiessäni persoonallisesti, mutta hillitymmin pukeutuneena. N51
50-luvun mekot olisivat makuuni. Voisin kuvitella vanhempaakin. Pitkiä hameita, naisellista ja kaunista. Kyllä harmitti nuorena pukeutua tylsästi farkkuihin. Harmittaa vieläkin, mutta olen mielelläni näkymätön. Niin on turvallista.
Ihan niin kuin nykyäänkin. Nyt sunnuuntain päällä pikkarit, t-paita, paita, verkkarit ja sukat.
1800- luvun lopun hameita ja isoja hattuja. Miksi ei enää olla tyylikkäitä?
Villakaapua tai -haalaria. Haalareita löytyy huonosti aikuisille. Kesäisin vaihtaisin pellavaan.
Mä olen aina päättäynyt mitä vaatteita käytän.
Jotain boheemia tweed puvusta liehuviin mekkoihin ja viittoihin. Isot hatut olisi ihania, käsineet.
Vierailija kirjoitti:
Viitta olisi niin hieno. Sellainen pitkä. Ehkä vähän epäkäytännöllinen?Mulla on semmonen, ikäänkuin villakangastakki, mutta ei hihija, ei taskuja yms. Oli jokin näytkappale joka ei mennyt kaupaksi. Nyt kaikki ihailee sitä. Heitän toppatakin päälle. Ei se ole epäkäytännöllinen, se on nätti ja kiva.
En muista mikä kauppa oli...
Siis täh ? Minä pukeudun niin kuin haluan, en kysele muilta miten pitää pukeutua, vai pitäisikö tässä elämänsä pukeutua niin kuin muut tahtoo ?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään pitää mekkoja joten aika usein pukeudun mekkoon. Näin talvella kunnon villamekko on ihanan lämmin! Muutenkin pukeudun itseäni en muita varten.
Minäkin pitäisin hameita, niihin tarvisi taskut esim avaimille, kun lähtee kotoa viemään roskapussia :(((
Nämä päällä olevat on hyvät, siksihän m inä näihin pukeudun. Huppari ja verkkarit.