Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäristä+työllistymisestä kysymys

Vierailija
26.11.2023 |

Jos on osa-aikatyössä oleva työtön työnhakija ja määrätty 1 työpaikkahaku/3kk. Mitä jos on jo hakenut yhtä paikkaa, ja sitten tuleekin soitto työnantajalta muualta (tod näk ei sopiva paikka) ?? Voiko sanoa että haki jo paikkaa, vai mitä sitten täytyy tehdä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottu työ pitää ottaa vastaan, että ei saa karenssia. Ikävä työnantaja ilmoittaa työstä kieltäytymisestä työkkärille. 

Harvaa haetaan kotoa töihin. Mistä työnantaja löysi sinut? 

Jos paikka on huono, leiki mukana. Ota yhteyttä ja mene haastatteluun, jos kutsuvat. Ole huono työntekijä, myöhästy haastattelusta. Kerro vaikka selkäkivusta ja mieti ääneen, että toivottavasti selkä kestää. Jotain sinulle sopivaa ja uskottavaa. Tai esitä muuten sellaista, että työnantaja ei halua sua palkata. 

Vierailija
2/2 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten työkkärin sivuilla lukee, että osa-aikatyöläisillä ei ole velvoittavaa työtarjousten vastaanotto?? Lisäksi lukee, että jos on ollut alle 6kk työtön työnhakija niin silloin ei ole velvoittava??

Olin jättänyt vahingossa yhteystietoni näkyviin, sekin on hassua että sen voi valita ja jos se jättää vahingossa näkyviin?? Minulla on oikeitakin terveysongelmia, jotka estää työntekoa tietyissä töissä ja entinen työkkäri virkailija sen ymmärsi, mutten tiedä nykyisestä?? Olen toimittanut sairaanhoitajan todistuksen tästä, mutta joku toinen alkoi vuosien jälkeen vaatia lääkärintodistusta ym??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi