Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa naiset: miksi niin moni nainen haluaa erota 40-50 -vuotiaana?

Vierailija
26.11.2023 |

Tuttavapiirissäni tämä alkaa olla jo surkuhupaisia piirteitä saanut epidemia. Lähes kaikki naiset ovat yhtä äkkiä todenneet, että parisuhde ei olekaan hyvä eikä koskaan ole ollutkaan. 

Enkä nyt siis sano etteikö erota saisi, mikäli suhde on huono, mutta monessa tietämässäni tapauksessa suhteet on ainakin ulkopuolisen silmin vaikuttaneet vähintäänkin hyviltä. Jos ihan rehellinen olen niin tämä on saanut ajattelemaan onko kyse vain vaihdevuosien mukanaan tuomasta hormonaalisesta myrskystä, jonka seurauksena naiset eivät osaa erottaa omia ja parisuhteen ongelmia toisistaan. Olenko oikeassa?

Kommentit (1045)

Vierailija
821/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki 30 vuotta on mennyt perhe-elämää pyörittäessä. Omistautuessa pitkälti muiden tarpeille ja ne etusijalle asettaen. Ikinä en ole yksin asunut, viettänyt sinkkuelämää. Lapsuudenkodista muutin suoraan miehen kanssa yksiin. Lapset ovat nyt aikuiset ja mukavasti pärjäilevät. Petipuuhat eivät voisi minua enää vähempää kiinnostaa, se homma on nähty ja sitä on ollut riittävästi. Tylsistyttävää nylkytystä mieluummin menen vaikka  harrastamaan ulkoliikuntaa tai makaan sängyssä ja surffaan netissä. Parisuhde ärsyttää monesti. On vaikea enää sietää toisen ärsyttäviä tapoja. Televisiota, josta möykkää urheilu tai politiikka, toinen aina lähellä himmailemassa (teen etätyötä ja mieskin kotona päivät), ei ikinä yksinoloa, ainaista miettimistä, että mitä syötäisiin (yksin ostaisin vain eineksiä), toisen eriäviä mielipiteitä esim. juuri politiikassa ym. ja ainaista jorinaa näistä, seksin kinuamista yms. yms

kyllä mieleen tulee usein, että kuinka sitä nauttisikaan yksineläjänä omassa rauhaisessa huushollissaan. Ilman, että täytyy aina huomioida jotain toista oli se sitten mukula, elukka taikka ukko. 

Vierailija
822/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin viestejä täällä lukeneena totean että mulla on fiksu mies.

T. Viiskymppinen nainen

😅Sillai hyötyy oma mies, kun lukee palstamiesten ulinoita. Saa enemmän arvostusta!

Ja sit välillä nauratan miestäni näillä jutuilla. Repeilee miesten "logiikalle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

😅Sillai hyötyy oma mies, kun lukee palstamiesten ulinoita. Saa enemmän arvostusta!

Ja sit välillä nauratan miestäni näillä jutuilla. Repeilee miesten "logiikalle".

Sinulla on pelkkä mielikuvitusmies, kuten niin monella muullakin täällä.

Vierailija
824/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät ole koskaan tyytyväisiä. Ovat lapsenomaisia kaaoksen agentteja. Avioerotilastot puhuvat hyvin selvää kieltä. Sille on syy, miksi naista pidettiin aikoinaan nyrkin ja hellan välissä, ettei pääsisi oman ailahtelevaisen mielensä mukaan keppostelemaan.

Osa miehistä kaipaa näköjään sitä naisten orjuuttamista edelleenkin ja itkevät nyt netissä, kun naiset eivät enää siihen suostu.

Ei kukaan halua naisia orjuuttaa. Toiveena vain olisi, että naiset olisivat ihmisiksi eivätkä käyttäytyisi kuin keskenkasvuiset kakarat. Mutta koska se harvemmin onnistuu luonnostaan, pitää soveltaa tiukempia metodeja. Yksinkertaista. 

Tiedätkö, kuinka keskenkasvuiselta kuulostat?

Nuorena ja nättinä ei ollut selluliittiä, mutta viaton usko miesten puheisiin. Jos olis sitä luetun ymmärtämistä, olisit jo tietoinen, missä kohtaa se saaga kääntyy naista vastaan. 

Aikakone voisi kaiken muuttaa...

Vierailija
825/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

Joo 😁

Vierailija
826/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

Harmittaako sua noin paljon? Mä tapasin mieheni 2v. sitten.

T. 53v.

Vierailija
827/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

Sinulla ei näytä olevan enää edes mielikuvitusta. Sen verran kauanhan sinä olet tällä palstalla räksyttänyt, että taitaa tuottaa jo päänvaivaa keksiä uusia tapoja, joilla yrittää loukata naisia. Ja turhaahan se on. Sinähän olet  jo kauan ollut yleinen naurun aihe täällä. 🤭

Vierailija
828/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

T. 53v.

No leikitään, että sinulla on mies. Hän on varmasti onnellinen ja ylpeä naisesta, joka aamusta iltaan istuu koneella lukemassa "palstamiesten ulinoita".

P.S. Olet kyllä tuon ikäiseksi harvinaisen lapsellinen 

Vierailija
829/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

Sinulla ei näytä olevan enää edes mielikuvitusta. Sen verran kauanhan sinä olet tällä palstalla räksyttänyt, että taitaa tuottaa jo päänvaivaa keksiä uusia tapoja, joilla yrittää loukata naisia. Ja turhaahan se on. Sinähän olet  jo kauan ollut yleinen naurun aihe täällä. 🤭

Se koira....jne.

Vierailija
830/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Viiskymppinen nainen

T. 53v.

No leikitään, että sinulla on mies. Hän on varmasti onnellinen ja ylpeä naisesta, joka aamusta iltaan istuu koneella lukemassa "palstamiesten ulinoita".

P.S. Olet kyllä tuon ikäiseksi harvina

Minkä ikäinen miesvihakiimanarttu mahtaa olla? Jutut ovat ainakin 13-vuotiaan.

Vierailija
831/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän palstamiehet kokevat sen niin suureksi ongelmaksi että nuoret miehet harrastavat seksiä vanhempien naisten kanssa? Se on mulle ihan ok, jos joku ei mua halua ikäni takia, mutta mikä siinä on näille miehille niin vaikea, jos nuoret miehet ovat kuitenkin musta kiinnostuneita? Eihän se teliltä ole pois ja mun puolesta saatte vapaasti panna parikymppisiä hyvännäköisiä pimuja, se ei ole multa pois. 

Luulisi, että jos nuoret miehet oikeasti panisivat mummonsa ikäisiä naisia, niin kehuskelisivat niillä.

Sinä olet setämiräesikäinen, ei nuoret miehet hengaa sun ikäisten kanssa ja puhu naisista.

Vierailija
832/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapset kasvaneet aikuisiksi ja lähteneet omilleen, nyt olisi rahaa ja aikaa taas elää itselleen ja tehdä mukavia asioita, valitettavasti miehelle riittää sohvalla lojuaminen ja kaljan kittaaminen. kaikki muuten hyvin mutta haluaisin kumppanin mukaan ja keksiä taas uutta tekemistä yhdessä.

Tässä taas nähdään naisten itsekkyys. Ei voida liittyä miehen seuraan sohvalle ja ryhtyä nauttimaan elämästä kaljan kera, kun vihdoinkin siihen on kunnolla rahaa, eikä naapuri tee lasua, kun lapset on jo potkittu pesästä.

Jatkuvassa kaljapöhnässä sohvalla makaaminen ei ole elämästä nauttimista. Hyi olkoon, pelkkä ajatuskin puistattaa.

Vierailija
833/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin äskettäin leikkauksessa. Vatsasta on poistettu 37 hakaa. Poistettiin iso kasvain. Että kiitos vaan sulle kauniista sanoistasi.

N53

Vierailija
834/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin äskettäin leikkauksessa. Vatsasta on poistettu 37 hakaa. Poistettiin iso kasvain. Että kiitos vaan sulle kauniista sanoistasi.

N53

Älä miesvikiimanartusta välitä. Palstan ällöttävin mölyapina. Paranemisia!

N54

Vierailija
835/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Älä miesvikiimanartusta välitä. Palstan ällöttävin mölyapina. Paranemisia!

N54

Kiitos :)

N53

Vierailija
836/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosien lähestyessä hormonit jyllää, tulee ihastumisia ja nainen joka on ollut pitkässä suhteessa koko ikänsä kokee, että nyt on viimeinen tilaisuus kokeilla jotain muuta. Tulee uusi teini-ikä.

Usein tähän ilmiöön liittyy vielä laihduttaminen ja se, että saadaan ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin huomiota.

Ja muutaman vuoden päästä ikä näkyy naisen  kasvoilla, eletty elämä kropassa ja entinen puoliso on löytänyt uuden onnen. 

Näin käy usein. Sitten saapuukin katkeruus kun ikä- ja identiteettikriiseilyssä tuli rikottua kaikki. Ei löytynytkään omannäköistä elämää. 

Vierailija
837/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostunut 69 : iin

Vierailija
838/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, ettei miestä kiinnosta enää mikään ja kaikkein vähiten seksi.

Aamen. Todennäköisesti mies on suurin piirtein samanikäinen tai vähän vanhempi ja hormonitasojen laskun vuoksi muuttuu haluttomaksi ja riidanhaluiseksi.

Tähänkin saattaa syynä olla puhtaasti teston lasku, johon apua saa helposti purkista. Sen tutkiminen onnistuu kans helposti labrassa. 

Ei mitkään pillerit siihen auta jos emäntä on ihan kurppa.

Juu idiotismiin ei auta ei! Vaimosta riippumatta. Mut teston laskuun auttaa. Normimiehet tämän ymmärtävät ja hakevat helpotusta omaan olloon pillereistä.

Tää ketju käsittelee aihetta: miksi naiset eroaa. Sun täytyy nuo sun juttus vuodattaa vaikka siellä ulilauteilla. Täällä on lähinnä meitä kurppia, ja meitä ei sun juttus kiinnosta. Ihmettelen, mitä täällä teet!

Vierailija
839/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

777:lle antavat vain mielenterveysongelmaiset kolmikymppiset naiset. Miksi käytät kriisissä olevia naisia hyväksi?

Suomalaisilla naisilla on tosiaan mt-ongelmat hyvin yleisiä, mutta ei, kyllä ne naiset olivat aika tarkkaan valittuja ja ihan tervepäisiä.

Kriisiytyviä tervepäisiä ja ihan ite oot valinnut? Oot kyl aika veijari!

Vierailija
840/1045 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole montakaan tuttavapiirin eroa, joka ei olisi miehelle tullut "ihan yllätyksenä". Kömpelöitä miehet on ihmissuhteissa, ei siitä mihinkään pääse. Aikansa jaksaa muttei koko elämää. Mies tarvitsee oman äidin joka eläisi ja palvelisi ihan hautaan saakka.

Minua huolestuttaa, että miten paljon teissä naisissa onkaan sellaisia, jotka tuntevat seksuaalista kiinnostusta omiin lapsiinne. Mistään muustahan tuossa hokemassa ei voi olla kyse.

Minä tarvitsin naisen, eli vaimon, joka arvostaa perinteistä avioliittoa ja sellaisen myös sain. Nämä palstamammojen ulinat naurattavat, ettei miehellä ole heille muuta virkaa, kuin tehdä vähintään puolet kotitöistä.

Huonosti sit ymmärrät selvää suomen kieltä. Jaa että perinteinen avioliitto? Toisin sanoen halusit jonkun, joka passaa. Eli oot mieslapsi.

Ja päätelmäsi eivät oikein suju, naiset haluavat eroon mieslapsista. Ymmärrätkö? Ne mieslapset ovat sit orpoina.

Naiset haluavat miehen, jota EI tartte hoitaa, kuin lasta. Joka arvostaa naistaan joka elämän alueella. Ja siten se mies saa samaa arvostusta takaisin. Mutta tämä taitaa olla sinulle vieras asia, perinteisessä liitossasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi