Oletko ollut jo tänään ulkona?
Kommentit (39)
Voi kyllä ja valitettavasti. -23 oli kun töihin lähdin viideltä. Nyt yritän lämmitellä leivinuunia lämmittämällä ja vilttiin kääriytyneenä, että sulan iltatöihin mennessä.
Olen senverran, että laitoin linnuille siemeniä. -9 Vantaa ja hiutaloi lunta. Aika talvista, saisi tulla hiukan enemmän lunta jotta peittäisi vaarallisen jään joka on jo kerennyt kehittyä.
En enkä mene. Täällä koronassa kuumeisena lepään.
En. Mun pakkasraja on - 15 astetta. Kevättä odotellessa...
Olen ulkoilmaihminen, satoi tai paistoi. Oisko jollain laittaa parikymppiä jos laitan tilinumeron?
Kävelin hotellista autolle untsikka päällä. Riittävä ulkoilu tälle päivälle.
Koirat käytin ulkona. -23 astetta, joten kovin pitkällä ei käyty.
-13 näyttää olevan. Kaupassa pitäisi käydä, taidan mennä autolla.
-17. Kaunis pakkasaamu, aion mennä kävelylle.
Töistä tulin aamulla, hiukkasen sormia nipisteli pakkanen kun hanskat tietysti jäi kotia kiireessä. No, nyt on sormet jo sulaneet kotona kuumaa kahvi mukia pidellessä. Tän päivän ulkoilut tais olla siinä. Nyt peiton alle lämpöiseen. Hyvää päivän jatkoa vaan teille muille.
Olen käynyt lenkillä, -13 näytti mittari. Mukavan kirpeä aamu.
Vein roskat. Miinus 12. Ei innosta.
Kohta menen kirppikselle fillarilla. Sitten kaupoille sieltä ja sitten porukoille. Kyllä paikasta paikkaan liikkumisellakin tulee liikuttua ja samalla ulkoiltua, kun tekee sen kävellen tai pyöräillen.
En, enkä mene. -15 ja tuulee.. kyllä, talvivaatteita löytyy, mutta en vain nauti ulkonaolosta talvella
En ole lunta sataa ja aiemmin aamulla oli -10.
Joo, olin töissä ja siinä tulee väkisin ulkoiltua. Nyt sängyn pohjalla mietin et pitäisikö menmä pienelle kävelylle. Kylmää on mutta raitis ilma tekee aina hyvää.
Eka kerran kuudelta ulkona kuppi kahvia ja tupakka.
Hyi. En. Siellä on lunta.