Teinini ei ole ikinä ollut lentokoneessa
Onneksi voi sitten aikuisena matkustella, kun itse tienaa. Nyt ei ole varaa viedä häntä etelään.
Kommentit (21)
Eikö teini ollut mukana Aruban-lomalla vai laivallako te sinne menitte?
Ei meilläkään. Matkaa on ehdotettu mutta eivät ole kiinnostuneita. Mielenkiinnon kohteet ja harrastukset ovat muissa asioissa.
Viimeksi oltiin reissussa 2019 Tanskassa ja autolla mentiin Ruotsin läpi.ap
Itse olin lentokoneessa ensimmäisen kerran vasta vähän päälle 2-kymppisenä ja silloinkin kyseessä oli kotimaan lentoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään. Matkaa on ehdotettu mutta eivät ole kiinnostuneita. Mielenkiinnon kohteet ja harrastukset ovat muissa asioissa.
Meillä tykkäisi lähteä kiertämään Espanjaan frisbeegolfratoja.ap
Teidän Tanskan reissun muistaa varmaan kaikki. Laivalta ei löytynyt mitään syötävää ja Legolandiaan meno tyssäs parkkipaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Teidän Tanskan reissun muistaa varmaan kaikki. Laivalta ei löytynyt mitään syötävää ja Legolandiaan meno tyssäs parkkipaikalle.
Kyllä mä laivalla olen aina syönyt ja ihan Kööpenhaminassa oltiin.
Oli teiltä ikävä temppu jättää lapsi yksin kotiin silloin kun itse makoilitte palmun alla Aruballa.
AP jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa korttelin suurimmat peräpukamat ja peräsuolen laskeuma.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei se lentäminen mikään elämän saavutus ole.
Ei tietenkään ole. Olisi vaan kiva mennä lämpimään ja teini pääsisi heittelemään. ap
Mun aikuinen lapsi on ollut kerran ulkomailla. Hän oli silloin 5v. Sekin matka on maksettu luottokortilla. Se on myös mun ainoa lento ulkomaille.
50+
Vierailija kirjoitti:
AP jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa korttelin suurimmat peräpukamat ja peräsuolen laskeuma.
AP
Et ole ap.
Ei meidänkään nuoret ole olleet, vaikka rahasta se ei olekaan ollut kiinni. Ei lentäminen johonkin ole mikään itseisarvo.