Linna-shampoo villivadelma lapsille, mitä haittaaa jos aikuinen käyttää? Peseekö puhtaaksi?
Olisi nyt Tokmannin kuponkietuna 0,99/plo ja katsoin noita vaihtoehtoja että tykkäisin ehkä eniten tuosta tuoksusta? Vai onko parempi ostaa vaikka se koivu kun aikuisen hiuksia tarkoitus pestä kuitenkin?
Kommentit (7)
Sopii myös aikuisten hiuksille. Hellävarainen ja ihana tuoksu lisäksi. Pesee hyvin koko perheen hiukset. Osta huoleti, ei siitä mitään haittaa ole.
Ei missään nimessä! Lasten hiuksille tehty tuote tiputtaa aikuisen hiukset jo yhdessä pesussa.
Käytän välillä. Ihan ok tuote, keskitasoinen perusshampoo. Rinnalla kannattaa olla myös satunnaiseen käyttöön joku muu tuote jos olet hiushifistelijä, kuten kosteuttava, syväpuhdistava tai rakennepaikkaava. Mulla on puoleen selkään oleva valkaistu tukka, joten käytän myös erikoistuotteita. Tätä meillä on 5v tytölle jatkuvaan käyttöön, ja toimii just hyvänä varashampoona myös mulle, miehelle ha 11v tytölle. Jos tukkasi ei vaadi mitään erikoiskäsittelyä, tuo hoitaa asiansa.
Mä tykkäsin tuoksusta, mutta ei ole tarpeeksi tehokas pesemään kunnolla pois hiuslakkaa. Lisäksi kuivatti mulla päänahkaa, niin että alkoi hilseilemään.
11v tyttö käytti tätä kokoaikaisesti mutta jouduimme ottaa hänelle käyttöön rinnalle System4 Rasvoittuville hiuksille olevan shampoon kun teini-ikä ja ylenpalttinen rasvoittuminen alkoi pukata päälle.
-5
Uskottavuutensa menee, sinua luullaan kehariksi.