Lahden seutu
Hei, täällä äiti Lahdesta etsii uusia tuttavuuksia ja 3 v poika leikkikavereita. Perheeseemme kuuluu myös isä, joka tosin on useimmiten aina kiireinen, mutta varmaan innostuisi tutustumaan muihin lapsiperheisiin ja ottamaan osaa yhteisiin rientoihin silloin tällöin. Ja voishan sitä lähteä välillä ihan naisporukalla tuulettumaan...
t. sabruska
Kommentit (5)
Täällä on minä, 28v äiti, ja poika helmikuussa 3v vailla ystäviä lahdesta... :D joten jos vielä seuraa kaipailette, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä t.taskinen@gmail.com
terveisin, Tiina ja Elmeri :)
Täällä 29 v äiti ja hiukan enemmän lapsia, mutta seura ei olisi pahitteeksi = )! Laittakaa ihmeessä viestiä ja katsotaan onko mitään yhteistä, muutkin siis kuin ap, viestitelkää ihmeessä! ansku.pe@hotmail.com
Täällä ilmottautuu juuri Lahteen muuttanut(Mukkulaan) perhe. Isi, äiti, eskarilainen esikoinen, 5v keskimmäinen ja 1½v kuopus. Nuorimmaiset tyttöjä. sekä 4 kissaa ja 2 kääpiöluppaa. Uusi paikka ja uudet ihmiset! 0/
Onko muilla meseä? Ite olen huono kirjottelemaan meilejä.
Mamma on menevää sorttia ;) joten ladysnight-illat tulee kysymykseen ehdottomasti, mutta osaan mä höpistä vaipoista ja muusta lapsijutuista. Ihan 100% mammottuneeksi en itseäni tunne, panostan lasten ohella myös itseeni =)=) Samanhenkinen seura kelpaa! En ole ujo ja jutunjuurta kaivan mistä vaan.
<3 Terkkuja! :)
(pitääkö tähän laittaa nyt se tärkeäkin, eli strategiset mitat??, no ei vaiskaan, vaan ikä...Marraskuussa yksi ryppy lisää, tää iho on kärsinyt saasteista silloin _jo_ 26.vuotta) :p
Mulla vähän enemmän niitä ryppyjä mutta jos haluat tutustua ja katsoa lötyisikö samanhenkisyyttä, niin laita viestiä, sama osoite toimii myös meseen, osoite tuossa ylemmässä viestissä T. Misty
Hei, Täällä 33-vuotias äiti ja 1-vuotias poika kaipaisivat uusia tuttavuuksia. Olemme muuttaneet Lahteen toukokuussa. Avioeron harkinta-aika on meneillään, asumme siis pojan kanssa kahden. Olen osa-aikaisessa työssä, joten vapaata on runsaasti päivisinkin. Olisi mukavaa sada ulkoiluseuraa ja kyläillä puolin ja toisin Jos kiinnostuit, meilaa tiamarial@hotmail.com