Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea Normal-kauppaketjun kaupoissa myydään?

Vierailija
25.11.2023 |

Ensi viikolla olen menossa Ideaparkiin ja siellä on tuollainen kauppa. En ole siellä ennestään käynyt, mutta kannattaako minun 42-vuotiaan lievästi kehitysvammaisen autistimiehen käydä siellä? Mitä siellä myydään? Asiallisia vastauksia pyytäisin. Ja pahoittelen, että kysymys on varmasti tyhmä, mutta minä olen elänyt niin sanotusti tynnyrissä, että monet muille aivan itsestään selvät asiat ovat minulle sellaisia, joita en tiedä tai ymmärrä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole yliherkkä äänien suhteen. Niiden kassakoneiden piippaus saa veren hyytymään. Mistä hlvetistä niin kovaäänisiä kassalitteita edes saa hankittua! Kolmessa Normalissa oon käynyt, ja jokaisessa sama juttu. 

Et varmaan sitten käy koskaan missään s-ryhmän ruokakaupassakaan, jossa joka ikinen minuutti raikaa itsepalvelukassoilta JOS SINULLA EI OLE S-ETUKORTTIA PAINA EI S-ETUKORTTIA NÄPPÄINTÄ.

Normalissa en ole huomannut sen kummempia piippausääniä kuin muuallakaan.

Vierailija
22/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole yliherkkä äänien suhteen. Niiden kassakoneiden piippaus saa veren hyytymään. Mistä hlvetistä niin kovaäänisiä kassalitteita edes saa hankittua! Kolmessa Normalissa oon käynyt, ja jokaisessa sama juttu. 

Et varmaan sitten käy koskaan missään s-ryhmän ruokakaupassakaan, jossa joka ikinen minuutti raikaa itsepalvelukassoilta JOS SINULLA EI OLE S-ETUKORTTIA PAINA EI S-ETUKORTTIA NÄPPÄINTÄ.

Normalissa en ole huomannut sen kummempia piippausääniä kuin muuallakaan.

Prismassa ärsyttää kieltämättä ne jatkuvat turhat hälytykset ja niiden pahoittelut, mutta ne tulee sentään normaalilla äänenkorkeudella, eikä Prisman kassakoneetkaan piippaa liian lujaa. Se Normalin kassakoneitten ääni osuu mulla johonkin kipuhermoon. Käyn kyllä kyseisessä kaupassa kassakoneen äänestä huolimatta, koska siellä tietyt päivittäistuotteet ovat niin paljon edullisempia, mutta olen kieltämättä  harkinnut korvatulppien pukemista kyseiseen kauppaan mennessäni. Pahoitteluni siitä, jos mielipiteeni ärsyttää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä miehille ole kuin pikkuinen hylly deodorantteja ja parranajovehkeitä. Kai ne sopii autisteillekkin.

Onhan miehille nykyisin tamponejakin, en tosin tiedä onko normalissa (nimen perusteella ehkä ei ole...)

Vierailija
24/27 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sieltä oikein mitään löydy. Karkkeja, mutta niidenkin hinnat nousseet. Muuten on lähinnä vain kosmetiikkaa.

Vierailija
25/27 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, enpä ole huomannut mitään tuollasta ja olen asioinut eri liikkeissä ympäri Hkiä jo vuosikausia.

Vuosikausia? Kauppa on ollut Suomessa ehkä vuoden.

Vierailija
26/27 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi mennessä jo huomaa, että pelkkää roinaa. Kävelen aina ohitse ja ostan vaikka vain yhden kunnon tuotteen mieluummin kuin roskaa. 

Ihan samaa roskaa siellä on myynnissä kuin Prismassakin. Tietty tosimies ei käy ostoksilla kuin Motonetissä.

Ennen sitten olin tosimies. Sen jälkeen kun tuli sekatavaratalo niin enpä ole käynyt, varaosat tilaan virosta tai latviasta.  Samaa tavaraa 30 -60% halvemmalla. 

Vierailija
27/27 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä myydään seksileluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän