Yle:"Tämä on kultainen tilaisuus arabiankielinen someryhmä valmistelee karavaania Eurooppaan"
Yle : Tämä on kultainen tilaisuus arabiankielinen someryhmä valmistelee karavaania Eurooppaan
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käy niiden, jotka eivät hae tpaikkaa tai päätös on kielteinen? Saavatko silti jäädä Suomeen?
Kielteisestä päätöksestä saa valittaa kuinka monta kertaa hyvänsä.Siihen pitää tehdä rajoitus.
Vihreät ehdotti ratkaisuksi, että kaikille laittomasti maassa oleville annettaisiin lupa, niin sitten ei ketään olisi laittomasti maassa.
Eikös olekin pistämätöntä logiikkaa tämä Iiriksen ja Emman ja Marian logiikka!
Juuri näin. Ja vankilatkin voitaisiin saada ulkomaalaisille majoituskäyttöön, kun määriteltäisiin "rikos" uudelleen, ja rikoksia ei enää tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Täysin käsittämätöntä, että paperitonta porukkaa haetaan bussilla rajalta Suomeen. Missä paperit ovat? Ei se jengi ilman papereita itänaapurimaahan ole päässyt. Kaikki ovat "hukanneet" paperinsa? Erikoista. Mitäs, jos käskettäisiin heidän käydä etsimässä ne paperinsa ja palaamaan vasta sitten Raja-Yusufiin, kun paperit on löydetty.
Noin toimitaan normaalissa maassa, mutta ei meidän demariutopiassa.
Vierailija kirjoitti:
Trolleille tiedoksi.
Suomen raja pysyy auki.
Ja minä naisena pysyn kotona. Olen etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleille tiedoksi.
Suomen raja pysyy auki.
Onneksi ruoat voi tilata kotiin ja kaiken muun.
On hyvä lukkiutua 40- vuotiaana kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleille tiedoksi.
Suomen raja pysyy auki.
Kaikki on nykyään netissä, voi katsella ihmisten kuvia ja keskustella ja voi katsoa livekuvaa ulkomailta ja Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleille tiedoksi.
Suomen raja pysyy auki.
Poliiseja ei nykyään näy. Niin olen lukkiutunut kotiin. Kuka ulkona pimeässä yksin kävelee.
"Valtiomies" Petteri Orpo järjestääkin kunnon joulun:
(1) Yleislakko
(2) Huippuosaajia kadut täynnä
(3) Wagner soi
Helvetin hyvää uuttavuotta vaan kaiklle.
Hyvää uutta vuotta vaan. Mä olen kotona.
Onko tästä aiheesta yhtään järkevää kommenttia ? No eipä juuri. Siksi ilmoitin asiattomaksi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleille tiedoksi.
Suomen raja pysyy auki.
Ei tuo ole mikään ratkaisu tähän ongelmaan.
Onhan lehdissä ollut useita juttuja, kuinka Wolttikuskit ovat tunkeneet väkisin sisään asuntoon tai kieltäytyneet poistumasta, ennen kuin ovat saaneet puhelinnumeron tai jääneet pihalle väijymään.
Eräskin tytär joutui koulumatkallaan Wolttikuskin hätyyttämäksi ja joutui pelastautumaan onneksi matkan varrella olleeseen isänsä liikkeeseen.
Vuonna -15 fakiirit muuttivat Oulun teinityttöjen helvetiksi, eivätkä viranomaiset saaneet aikaan muuta, kuin hassun no-don't touch-me-there-this-is-my-no-no-square-tanssin - ja taas koko maailma nauroi meille!
En tilaa valmiita ruoka-annoksia kotiin vaan kaupasta ruokaa ja teen itse.
Olen lukkiutunut kotiin. Teen etätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo taas ihmettelee ja sisäministeri juoksee karkuun....
Ja Purra ei sano mitään.
Ennen vaaleja Purra sanoi paljonkin. Ennen vaaleja juttu oli niin, että persujen kynnyskysymys ja kaikkein tärkein yksittäinen poliittinen tavoite on estää huippuosaajien tuloa Suomeen. Nyt Petteri hommaa huippuosaajia joka suunnasta, eikä Purra sano mitään.
Ensi vaalit on ainoa kerta äänestää perussuomalaiset pääministeripuolueeksi ja estää tämä matusaatio, jos enää seuraavia vaaleja edes tulee ennen sotaa tai täydellistä matusaatiota. Sen jälkee se on liian myöhäistä.
Persut ovat tällä hetkellä jo poliittisen uransa ja vaikutusvaltansa huipulla. SIlti eivät saa mitään positiivista tähän yhteiskuntaan aikaan, leikkaukset ovat vain agendassa. AIVAN TURHAA odottaa ensi vaaleihin, näiden Persujen eväät on jo syöty ja jahkailu nähty.
Merkittävin asia, mitä ovat eduskuntasalissa saaneet aikaan, on haukkua opiskelijoita, koska se ei vissiinkään ollut rasismia. Siinä näkee persuehdokkaan korkeimman älyllisen tason.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
No, jotkut naiset innoissaan odottaa noita. Tiedän yhdenkin, joka noita "harrastaa". Eräskin jota tapaili, yritti käydä meidän peruskoulua. No, kesken jäi. Yhden raahasi vanhemmilleen näytillekin. :D Ja yhden kanssa yritti raskautua. Luojan kiitos ei tärpännyt. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä tyttärestään. :D
Pedo-mammat vauhdissa:
"Suomalaiset naiset yrittävät ostaa seksiä t*****paikanhakijoilta 20 eurolla
Suomalaiset naiset ovat tarjonneet yksinäisille t*****paikanhakijapojille 20 euroa seksistä, kertoo diakonissalaitoksen työntekijä.
Vanhemman suomalaisen naisen epäillään ostaneen seksiä yksin Suomeen tulleelta alaikäiseltä t****paikanhakijalta. Asiasta on tehty lastensuojeluilmoitus, kertoi Helsingin Diakonissalaitoksen työntekijä Svenska Ylelle.
Diakonissalaitoksella t****paikanhakijoiden opettajana työskentelevä Taina Cederström vahvistaa asian Ilta-Sanomille.
Cederström jatkaa, että naiset yrittivät ostaa alaikäisiltä seksiä Helsingin rautatieasemalla joulun aikaan. Naiset tarjosivat Cederströmin tietojen mukaan pojille korvaukseksi 20 euroa."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001066208.html
https://www.talouselama.fi/uutiset/siella-on-varmaan-ollut-pikkujoulupo…
Vierailija kirjoitti:
En tilaa valmiita ruoka-annoksia kotiin vaan kaupasta ruokaa ja teen itse.
Olen lukkiutunut kotiin. Teen etätöitä.
Liikenisikö sinulta hyviä neuvoja koulutytöille ja opiskelijoille?
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti
Mä luulin aloitusta trollaukseksi
Olin väärässä 🤣😂
Yle ei sentään iljennyt laittaa mukaan sitä videoa, jossa tuntureilta laskeutuu nuori, hoikka blondi hiukset hulmuten vesiputouksen vierestä ja mies aavikolla tsemppaa kartta kädessä kohti kangastusta eli siis Suomi-nimellä markkinoitua kohdetta.
Hallitus ottakaa ohjat nyt, tämä ei voi yksinkertaisesti enää jatkua näin. Lait ovat vanhentuneet ja niissä ei ole nykyisen kaltaista tilannetta huomioitu. Tulijat uhkaavat Suomen sisäistä turvallisuutta. Se on jo todettu moneen kertaan.
Turhauttavaa on myös se, kuinka kalliiksi noiden rikollisten/ s_iir_tola-isten hyysääminen on jo tässä vaiheessa tullut. Vanhusten hoivakodeissa on säästösyistä hoitajapula ja nuorten mielenterveyspalveluja karsitaan. Noiden tulijoiden, jotka eivät ole tee-pee_hak-ijoita nähneetkään, tarpeista sen sijaan huolehditaan viimeistä piirua myöten. Tämä ei ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuotakin ohjailla ja neuvota suomesta käsin? Osalla on pakkomielle saada tänne tuota porukkaa mahdollisimman paljon.
Edellisellä kierroksella useampikin liiga jäi hommasta kiinni. Heillehän tuo on helppoa rahaa. Pistää aina rahankerääjäksi jonkun paikallisen. Kyllä ne rahat bitcoineina saa maailman toiselta puoleltakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaiset alkavat keskenään riidellä, miten itärajan huippuosaajiin pitäisi suhtautua ja saako rajan sulkea vai ei, niin tilanteesta hyötyy itänaapuri. Silloin huomio kiinnittyy muualle kuin itänaapurin sotimiseen. Silloin suomalaisilta jää helposti huomaamatta kaikenlaista muuta, kun energia kuluu rajatilanteesta riitelemiseen.
Näyttää siltä, että suomalaiset ovat harvinaisen yksimielisiä siitä että itäraja täytyy sulkea. Näköjään myös Venäjä haluaa tätä, koska kuljettaa nyt rikollisia Raja-Jooseppiin. Viimeiselle avoimelle raja-asemalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin käsittämätöntä, että paperitonta porukkaa haetaan bussilla rajalta Suomeen. Missä paperit ovat? Ei se jengi ilman papereita itänaapurimaahan ole päässyt. Kaikki ovat "hukanneet" paperinsa? Erikoista. Mitäs, jos käskettäisiin heidän käydä etsimässä ne paperinsa ja palaamaan vasta sitten Raja-Yusufiin, kun paperit on löydetty.
Noin toimitaan normaalissa maassa, mutta ei meidän demariutopiassa.
Demarit sentään vaatii rajaa kiinni ja käytti enemmän puheenvuoroja kyselytunnilla rajojen sulkemisen vuoksi kuin hallituspuolueet. Oikeisto on taas tervetuloa elätit, sinäkin yhtenä.
Ensi vaalit on ainoa kerta äänestää perussuomalaiset pääministeripuolueeksi ja estää tämä matusaatio, jos enää seuraavia vaaleja edes tulee ennen sotaa tai täydellistä matusaatiota. Sen jälkee se on liian myöhäistä.