Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis prkle! miksi mulle AINA tulee virtsatietulehdus, kun miesystäväni on ollut luonani???

Vierailija
02.01.2007 |

Tapaamme harvakseltaan noin viikon kerrallaan. Tuloksena nykyään lähes joka kerta tämä sama hitonmoinen vaiva. (Liittynee seksielämän yhtäkkiseen vilkastumiseen?) Nyt mulla on jo antibiootit valmiina kaapissa, joten lääkäriin ei tarvinnut lähteä. Silti ärsyttää, millä ihmeellä tästä kierteestä pääsee eroon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neutraloi virtsaa tai jotain, anyways pitää tulehduksen loitolla

Vierailija
2/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän puhut kai vain tavallisesta antibioottikuurista? Tosi hyvä hygienia, aina hommien jälkeen ja ennen niitä pisulle ja pesulle :) Rukaa myös ruokavaliotasi, ujuta sinne esimerkiksi karpaloa ja puolukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pissalle, saat tyhjennettyä rakkoa sen jälkeen.

Lisäksi kannattaa juoda esim. karpalomehua (happamaa) ja pöpöt eivät pidä siitä.

Vierailija
4/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan siis ihan se auttaa, että patistaisin miehen kylppäriin...? :)

Vierailija
5/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peeniksen bakteerit eivät vaan ehkä sovi omiesi kanssa yksiin ;)

Vierailija
6/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän nyt ainakin puhua miehelle tuosta hygieniasta, ja ostan karpalomehua. Toivottavasti auttaisi... estolääkitys on kai viimeinen keino. Nyt mulla on tavallisia antibiooteja pari pakettia kaapissa...

ap.

Vierailija
7/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat virtsaputken suulle päässeet bakteerit pois ennen kuin pääsevät pidemmälle

Vierailija
8/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

altistaa myös VTI:lle.

Vierailija
9/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin loputtomat antibiootit. Sitä ei jatketa kovin pitkää, jonkun aikaa, yleensä ongelma menee ohitse kun kumppani tulee tutummaksi (ja ilmeisesti riittävästi bakteereita vaihdetaan ;) ). Mulla oli noin ekan vuoden miehen kanssa sama ongelma, muutaman kuukauden söin estolääkitystä, ja ongelma meni ohitse. Vielä noihin lisään, että kädetkin on hyvä pestä huolella, kun niillä kuitenkin hiulaillaan ties minne, ja ties missä ne on olleet ennen sitä :)

Vierailija
10/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nimittäin kiihotuin todella paljon ja olin kostea, ei infektioita, ja nyt on vähän toisinpäin ja tämä vaiva lähes joka kerta. liittyisivätkö jotenkin toisiinsa?? tuo vinkki kuulostaa hyvältä että pitäisi käydä pissalla heti seksin jälkeen - usein jään lojumaan sänkyyn ja menen vasta vaikka tunnin päästä. kokeilen tätäkin.

Vierailija
11/11 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin lasta ja jouduin syömään estolääkettä raskausajan ja vielä kuukauden sen jälkeenkin.