Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu taas niin yksinäiseltä

Vierailija
24.11.2023 |

Töissä oli ihan mukava päivä ja työkavereiden kanssa saatiin nauraa. Nyt pitkä viikonloppu edessä eikä todellakaan kiinnosta lähteä viihteelle. Lapsetkin tulevat vasta ensi viikoksi.

Mikä siinä on, että tulen hyvin juttuun työkavereiden kanssa, voin heittää läppää jota haluan ja minusta pidetään, mutta vapaalla olen lähes aina yksin. Työkaverit asuvat kaikki kaukana ja saan heistä kyllä tarpeekseni jo töissä. Omia ystäviä ja läheisiä näen silloin kun jaksan, mutta jotain muuta kaipaan. Ei minua kiinnosta tehdä tuttavuutta tuntemattomien kanssa, en uskalla olla aloitteellinen ja flirtti naisille, kuten töissä, eikä naiset myöskään hakeudu seuraani ja flirttaile vapaalla samoin kuin töissä. Hitaana tutustujana en pärjää myöskään liian nopeassa deittimaailmassa jossa heti pitäisi tuntea jotain suurta tai ainakin tehdä muutoin nopea vaikutus.

Nämä ovat näitä introvertin ongelmia. Viihdyn omikseni, mutta tarvitsisin silti toista. En minä teiltä mitään ratkaisua yksinäisyyteeni odota, kunhan puran oloani. Älkää ainakaan alkako sättimään. Tiedän vian ja ratkaisun olevan hyvin suurelta osin itsessäni. Mukavaa viikonloppua yksinäisille ja muillekin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Tsemppiä.

N

Vierailija
2/3 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen. Tsemppiä.

N

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan rauhallinen kirjoitus, harvinainen tällä palstalla.

Hyvää viikonloppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi