Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköyhtiön pomo hurjana: -50 c/kWh ei saa yrittää hyödyntää saunomalla tai muuten

Vierailija
24.11.2023 |

Uhkaa lisälaskulla tällaisia talouksia. Mittari paljastaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se on joka ei käytä . Mitäs teki virheen , pitäisi olla aivot mukana pörssi hommassa .

Vierailija
2/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkut uuniin kaikki heti nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä talvella on talo lämmittää, perjantai on saunapäivä ja uunikin kaipaa pyrolyysipuhdistusta. Pyykkiä on näin vapaapäivälle kerääntynyt iso kasa, ja imuroidakin pitää. Ihan tavallisia kotitöitä kaikki.

Vierailija
4/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä kiskovat kaiken kuluttajien selkänahasta. 

Vierailija
5/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pörssisähködiili, koti lämpiäisi tänään saunan kiukaalla ja sähköliedellä. Se ei ole mun ongelma, jos kerrankin sähköfirma mokaa omaksi vahingokseen.

Vierailija
6/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan tiistaisen takaisin korkojen kera tänään. Tällaista systeemiä on haluttu ja nyt se on saatu. Ja vaikka Mikael Jungnerin mielestä sijoittajille kuuluu voitot ja tappiot pitää hoitaa valtion kassasta niin tänään hehkuu piuhat punaisena kun sähköä palaa. Carunan sijoittajat kiittää, olkaa hyvä.

Vierailija
7/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät vaan saada pysymään ihmisiä kotona. Mites se sattukaan black fridayksi?

Vierailija
8/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halpaa sähköä ei tänään saa hyödyntää ? Ainahan sanotaan että yöllä kannattaa käyttää kun halpaa. Päättäisivät miten on .Kaikki päälle ja katotaan miten kestää .Tietokonehan sen virheen teki tietysti  , ei voi mitään kun nauttia .

Vierailija
9/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on pyykkiä kertynyt muutamaksi tunniksi, oon oottanut halpaa päivää. Eli pyykkikone surraa tänään. Astianpesukoneellisen pesin toissapäivänä.

Vierailija
10/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään varmaa lämpiää saunat monilla. Ei ole saunaa ikävä kyllä.

Vierailija
11/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saan laittaa lattialämmitykset täysille.

Vierailija
12/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa pörssisähköläiset !

tv. 24 kk määräaikaisella kärvistelevä

Vierailija
13/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle on pyykkiä kertynyt muutamaksi tunniksi, oon oottanut halpaa päivää. Eli pyykkikone surraa tänään. Astianpesukoneellisen pesin toissapäivänä.

Ja se yksi koneellinen vie se yhden kilowatin. :D Jos meinaat ns nollata siiron ja veron sinun pitää kuluttaa tänään noin 100kwh. 

Vierailija
14/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan kivaa niin päin että asiakas saa hyötyä kapitalistista. Kyllä sitten itketään ja uhkaillaan.

Vierailija
15/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi pörssisähködiili, koti lämpiäisi tänään saunan kiukaalla ja sähköliedellä. Se ei ole mun ongelma, jos kerrankin sähköfirma mokaa omaksi vahingokseen.

Eikö sinulla ole muuta tapaa lämmittää kotia, kuin kiuas ja hella ?

Minä käännän lattialämmityksen termostaattia isommalleen  ja ilp.n säädän isommalle, jollen innostu takkaa enemmän polttamaan

Vierailija
16/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan tänään joulukinkun valmiiksi ja laitan pakkaseen.

Vierailija
17/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ois kiva

Vierailija
18/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käyttäytyä tänään klo 15-24 sähkönkäytössäni aivan yhtä vastuullisesti kuin sähköyhtiöt sähkön hinnoittelussa tiistaina klo 16-17.

Vierailija
19/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nord Pool teki eilen virheen niin kyllä ne saavat rahansa takaisin, tällä viikolla yksi kallis päivä ja nyt yksi edullinen päivä, tilanne siis 0. Minulla kului tiistaina reilu 5 kWh sähköä ja se makosoi 1,8€, tänään menee ehkä 10kWh ja maksaa ehkä 10..20 snt, mihin minä tämän "säästön" kanssa joudun?

Vierailija
20/26 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytnäköisiä aaseja ovat he, jotka haluavat näpäyttää sähköyhtiötä, käyttämällä holtittomasti sähköä ihan kiusallaan ja turhaan. Ne rahat kyllä nyhdetään takaisin korkojen kera tämän talven aikana. Sitten itketään kuinka sähköyhtiöt tuikkaa pörssisähköläistä kuivana kakkoseen. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä