Kun minä pyrin lähelle mies etääntyy
Eli uusi suhde ja kaikki muuten ollut todella ihanaa, mutta minusta tuntuu että kun pyrin lähemmäs, mies etääntyy. Toisaalta taas hän itse ehdotti että voisimme nähdä useamminkin.
Yliajattelenko vain, vai onko tämä huono merkki?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kiintymyssuhdeongelmasta johtuu, googlaapa anxious - avoidant relationship dynamics
Tämä on enemmän henkistä, luulen että jostain tällaisesta voisi olla kyse.
Voi luoja naiset. Heti kun miehen ymmärtäminen tarvitsee Googlea niin jätä se. Jos miestä ei kiinnosta hoitaa omia ongelmiaan niin se ei ole myöskään sinun homma. Turha itkeä niitä paskoja parisuhteita kun ette tajua laittaa hommaa poikki siinä vaiheessa kun tajuatte olevan avohoitopotilaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Välttelevä kiintymystyyli. Tervepäiselle tai takertuvasti kiintyvälle erittäin raskasta seuraa pidemmän päälle. Uudestaan vaan verkot vesille.
En välttämättä itsekään ole aina se vakain, mutta hyvin tietoinen itsestäni ja kyllä minusta on mukavaa olla lähellä. Henkisesti ja fyysisesti.
Mä en ihan saa kiinni mikä se ongelma on. Miehethän usein jättää ns. tunnetyön naisille. Onko tässä jostain sellaisesta kyse? Mies ei halua jutella suhteesta tai tunteista sun kanssa?
Naisten ongelma: kysyä MIKSI MIES TOIMII naisen kannalta ikävästi, kun pitäisi kysyä MIKSI MINÄ SIEDÄN tällaista käytöstä. Sieltä oman pään tutkimisesta löytyy se vastaus ja myös ratkaisu, että miten suodattaa elämään vain ne ihmiset, jotka kohtelee hyvin, eikä rakkautta tarvii kerjätä.
Vika ei siis ole vain miehessä, vaan ap:ssä, joka menee huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan saa kiinni mikä se ongelma on. Miehethän usein jättää ns. tunnetyön naisille. Onko tässä jostain sellaisesta kyse? Mies ei halua jutella suhteesta tai tunteista sun kanssa?
Olemme jutelleet tunteista ja hän juttelee niistä yleisellä tasolla, tai minun tunteistani.
Kuuntelee ja tuntuu ymmärtävän, mutta omista tunteistaan hän ei juuri puhu, muuten kuin että tykkää minusta paljon. En usko että hän osaisi käsitellä asiaa jos olisi joku ongelma. Ja nyt minusta tuntuu että jokin ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voistko avata tilannetta vähän tarkemmin? Tuo on aika yleisluontoisesti kuvattu.
En halua kertoa enempää, jos jollain on vastaavasta kokemusta niin hän tietää kyllä.
Mies haluaa metsästää. Älä esitä liian kiinnostunutta. Toimii aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voistko avata tilannetta vähän tarkemmin? Tuo on aika yleisluontoisesti kuvattu.
En halua kertoa enempää, jos jollain on vastaavasta kokemusta niin hän tietää kyllä.
Mies haluaa metsästää. Älä esitä liian kiinnostunutta. Toimii aika hyvin.
En kyllä ala pelaamaan mitään.
Rentoudu
Ylianalysoinnin sijaan muista keskinäinen huumori
Voi johtua monesta syystä, joista jotkut on huolestuttavampia suhteen jatkon kannalta ja jotkut vähemmän huolestuttavia. Esim. jos on vain välttelevä kiintymyssuhde, joka suomalaisista on todella suurella osalla, niin tuo käytös on tiedostamatonta eikä siihen liity sinänsä mitään hälyttävää. Toinen melko viaton on edellisissä suhteissa satutetuksi tulemisten aiheuttama sitoutumispelko. Tässäkään ei ole miehen puolelta mitään tietoista pahaa tahtoa, vaan vaistomaisesti reagoi vetäytymällä, jos uhkaa mennä liian syväksi, suojellakseen itseään uudelta haavoittumiselta jos suhde sittenkin loppuu - se on helpompaa, jos ei ollutkaan kovin syvästi kiintynyt.
Mutta toki on mahdollista myös nuo edellä esitetyt pahemmat syyt kuten tietoinen pelaaminen, että haluaa vain seksiä ja vain silloin kun häntä huvittaa eikä pidä siksi siitä että nainen alkaa tehdä aloitteita milloin. Ei voi tietää mistä on kyse muuta kuin tutustumalla lisää ja tarkkailemalla tilannetta.
Hänellä on kiinostus sinun loppunut. Katselee jo muita tai on uusi ihminen elämässä? Olet vain varalla.Ritääkö se sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Rentoudu
Tiedän että olet oikeassa. Sitä olen tehnytkin.
Mutta välillä mieli menee eri raiteelle.
Vierailija kirjoitti:
Rentoudu
Ei voi ohittaa aina huumorilla mielltä painavia asioita ja ihmetyksiä joita esiin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kiinostus sinun loppunut. Katselee jo muita tai on uusi ihminen elämässä? Olet vain varalla.Ritääkö se sinulle?
Mutta hän haluaa nähdä useammin kuin tähän asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentoudu
Tiedän että olet oikeassa. Sitä olen tehnytkin.
Mutta välillä mieli menee eri raiteelle.
Kyseessä uusi suhde. Haluatko sellaisen miehen oikeasti, joka toimii noin kuten toimii?
Kokeile seksiä. Jos mies ei halua panna niin on vakava juttu.
No kun hänellä on myös muita lähteitä kuin sinä ja hakee lisää kaiken aikaa. Ei aio ryhtyä seurustelusuhteeseen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ilmeisesti joka tapaamiskerralla seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ilmeisesti joka tapaamiskerralla seksiä?
Ei todellakaan ole! Vaan elokuvia ja muuta yhteistä tekemistä.
Seksiä on ollut vasta pari kertaa.
Välttelevä kiintymystyyli. Tervepäiselle tai takertuvasti kiintyvälle erittäin raskasta seuraa pidemmän päälle. Uudestaan vaan verkot vesille.