Toimiiko teillä Telian puhelinverkko?
Meillä ei miehen kanssa kummallakaan puhelimella voi soittaa. Pohjois-Pohjanmaa.
Kommentit (43)
Myös DNA liittymä oli muutaman minuutin pimeänä.
Toimiiko muilla telian häiriökartta? Itsellä vaan lataa ja lataa ja lataa.
Mä ajattelin että universumi yrittää poikkaista mun vauvapalsta-addiktion mutta ei näemmä ollutkaan siitä kyse. :D
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla telian häiriökartta? Itsellä vaan lataa ja lataa ja lataa.
En pääse ollenkaan Telian sivuille, kaatuneet kai.
Menköön netti, puhelin, sähkö, vesi , lämpö, periksi ei anneta! Raamattu ja Jumalan Sana on ja pysyy!
Viime aikoina on paljon takkuillut Telian liittymäni. Ilmoittaa aina silloin lentotilasta, vaikka ei se ole päällä.
Kiva kuulla, että tämä on operaattorista kiinni. Äsken itsekin ihmettelin mistä takkuilu johtuu.
Viime aikoina on paljon takkuillut Telian liittymäni. Ilmoittaa aina silloin lentotilasta, vaikka ei se ole päällä.
Kiva kuulla, että tämä on operaattorista kiinni. Äsken itsekin ihmettelin mistä takkuilu johtuu.
pari tekstiviestiä ainakin on tullut perille. En ole yrittänyt soittaa minnekään.
Varsinais-suomessa myös Telia hetken pois pelistä
Aika paljon häiriöitä Teliasta ilmoitettu.
Vauvapalstalla toimii aina tämä kriisitiedotus paremmin ja nopeammin kuin missään muualla, heti tulin tänne katsomaan että mitä tapahtuu kun sain netin takaisin 😂
Tampereella telian netti oli poikki. Se on sitä hybridijuttua nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella telian netti oli poikki. Se on sitä hybridijuttua nyt sitten.
Niitä niin sanottuja "ilkeyksiä".
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon häiriöitä Teliasta ilmoitettu.
4528 raporttia klo 19.39
Kuopiossa en ainakaan ole havainnut Telian 4g puhelimessai mitään ongelmaa, tekstiviestit on tänään ainakin pelanneet, ei ole ollut soittamista, niin siitä en tietysti voi sanoa, mutta ainakin Telian 4G yhteys on ja 3 neljästä palkista kenttiä. Taloyhtiönettiyhteys DNA:n kautta (kaapeli) ja on pelannut.
Telian verkossa laajoja häiriöitä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7e9a003c-9c4f-4ecd-b83b-7f8fef80abad
Hyvinkäältä palstailen ja sanoin ihan hetki sitten että ihmettelin Telian takkuilemista. Tänään kun lähdin töistä niin silloinkin yhteydet takkuili.
Vieläpä kopioitui tuo edellinen viestini.
Äsken taas yhteydet oli ihan jossain huitsin nevadassa. Ja olen tämä sama tyyppi Hyvinkäältä. Entäs teillä muilla?
Varmaan vartti meni ilman yhteyksiä.
Mulla ei ole enää noin kahteen viikkoon ollut telian verkkoa työpaikan taukohuoneessa joka on kellarissa. Eli ei pääse nettiin eikä voi soittaakaan muuta kuin hätäpuhelun. Ennen toimi ihan normaalisti myös siellä kellarissa. Asun Porissa.
Telian netti ja puhelin lakkasi toimimasta, Jyväskylä. TV ja laajakaista toimii.