Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermoilua

02.01.2007 |

Minulle tehtii PAS 15.12 ja testasin viime pe ja la molempina päivinä selkeän plussan! Ihanaa sinänsä, mutta nyt panikoin.

Kävin nimittäin vasta tänään veritestissä ja hoitsu siellä jutteli että, että joillakin ihmisillä saattaa hcg-arvo olla korkealla, esim keskenmenon jälkeen vaikka ei raskaana olekaan. Eli elimistö jostain syystä tuottaa ko. hormonia vaikka raskautta ei enää olekaan. Minulla tuli nimittäin 24.12. pikkuhousuihin loraus limaista vaalean veristä (höh, mikä sana!) vuotoa ja ajattelin jo, että that´s it. Sen lorauksen jälkeen ei ole mitään vuotoja ollut. Lääkäri ehdottomasti sanoi, että mahdollisista vuodoista huolimatta raskaustesti pitää tehdä, niin testasin sitten perjantaina, kaksi viikkoa siirrosta ja la uudestaan, kun oli niin kiva katsoa sitä pun.viivaa ja varmistella :) Kuinka luotettavia nuo apteekin raskaustestit ovat? Oletteko käyneet aina lisäksi verikokeissa vai luottaneet ja eläneet virtsatestin mukaan?

Takana meillä on yksi icsi-siirto, josta nega. Nyt 2 alkiota siirrettiin, joten toiveissa on, että tuo toinen olisi vielä jäljellä jos toinen tuli joulupäivänä pois. Vai voisko olla näin? Uskallanko nyt luottaa pari päivää noihin kahteen plussaan, verikokeen tulos tulee nimittäin vasta to/pe? Rinnatkin vaikuttavat nyt vähän vähemmän aroilta ja pienemmiltä kuin eilen tai sitten vain kuvittelen, kun hipelöin ja tarkistelen niitä koko ajan :) Mitään vuotoja ei ole ollut. Ruoka vaan ei oikein maita ja palelee...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onnea!!! Etköhän sinä raskaana ole, kun ei ole kunnon vuotoakaan ollut. Apteeksin testit ovat erittäin luotettavia, joten eivät ne väärää positiivista näytä. Keskenmenon jälkeen tietysti voi vielä vähän aikaan näyttää plussaa.

Ai niin: oireettomuudesta ei kannata välittää.... ei mullakaan ollut oireita kuin joskus rv10 tms. tissit kipeyty... ja väsytti.

ONNEA vielä sinulle!

Vierailija
2/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin siinä sitten kävi, että äsken vihlaisi vatsasta pari kertaa ja pikkuhousuissa verta kunnon loraus. Eli nyt varmaan tuli se toinen alkio ulos. Eihän tässä enää näin pitänyt käydä, kun kerran on plussattu, eihän ???

Puhutaan piinaviikoista, mutta eipä ne ongelmat näytä siihen plussaan loppuvan. Meillä nimittäin oli viime kesänä luomuraskaus, joka meni kesken heti alkuvaiheessa, siis heti sen jälkeen, kun olin raskaustestin tehnyt. Ja taas kävi niin. Icsistä en ehtinyt edes testiä tehdä, kun kuukautiset alkoivat. Periaatteessa vika meillä on miehen spermassa, mutta näköjään minussakin on vikaa, kun eivät alkiot pysy sisällä.

Harmittaa ja vähän itkettääkin. Veritestin tulos tulee huomenna tai perjantaina, mutta mitäpä sillä on enää merkitystä. Ironista olisi jos hcg arvo olisi tosi korkealla, eli vielä tiistaiaamuna olisin ollut vahvasti raskaana ja nyt sitten ei enää mitään...

Raskaustesti pitää varmaan tehdä vielä varmuuden vuoksi, vai mitä? Jos teen sen jo huomenna, niin näkyykö siinä vielä noita istukkahormoneja eli voiko se näyttää vielä plussaa vaikka kesken olisi mennytkin? Vai onko varmempaa tehdä vasta perjantaina? Mielelläni lopettaisin estrogeenin ja lugesteronin (lääk. pas) heti kun vain mahdollista, että voidaan suunnitella jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs nyt vielä hätäile. Kaikki saattaa hyvinkin olla ihan kunnossa.

Minulla ensimmäisessä raskudessa tuli pientä vuotoa/tuhrua jo ennen testipäivää ja silti oli plussa. Lisäksi taisi olla rv 6 ja 7 ihan kunnon loraukset kirkasta verta. (siis niin paljon että kaikki housut kastuivat kunnolla) Kävin näiden molempien vuotojen takia ultrassa ja kaikki oli sillti hyvin.

Verta voi siis tulla vaikka raskaus jatkuukin. Toisethan vuotaa monta viikkoa ja silti raskaus jatkuu normaalisti.

Tosin itselläni tämä " vuotoraskaus" meni kesken rv10, mutta sillä ei ollut mitään tekemistä noiden vuotojen kanssa. Itselläni tämä keskenmeno ei aiheuttanut mitään vuotoja, vaan se kohtu jouduttiin lääkkeellisesti tyhjentämään.

Onko sinun vuotosi siis jatkunut runsaana? Vai oliko vain iso lorahdus? Meilläpäin pääsee ultraan tuollaisten takia keskussairaalan ensiapupolin kautta. Tai sinne minä ainakin silloin menin ja pääsin ultrattavaksi.

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Testeistä en osaa kummemmon sanoa. Itse tein vain kotitestejä 3kpl. Veritestiin ei kuulemma tarvinnut mennä.

Rantis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi