Elintasoturistin elämää
Onko teistä oikein tulla eri maiden läpi näyttämättä kuka he todellisuudessa on?
Eivät halua antaa sormenjälkiä.
Eivätkä myöskään halua lääkitä lapsia jos lääkäri näin näkee esim adhd lapsella.
Haluavat matkustaa "salaa" maiden läpi tiettyyn paikkaan.
Onko tämmöinen henkilö oikeasti avun tarvitseva vai mikä?
Kommentit (7)
Takas välittömästi tollaset salailijat! Ei oo puhtaat jauhot pussissa jonsei anna sormenjälkiään tai näytä passia tms.
Nykyinen turvapaikkasysteemi on tulossa tiensä päähän. Tulijot pitäisi koota eristylle alueelle, joissa heille huolehdittaisiin katto pään päälle ja ruokaa. Ei mitään sosiaalisia tukia tai mahdollisuutta liikkua vapaasti ihmisten ilmoilla. Nyt voit elää Suomessa yhteiskunnan tuella ja tulouttaa rahaa kotimaahan sukulaisille. Suomen sosiaalituet ovat monen maan vuosipalkkaa huimasti suurempia summia.
No Suomesta ei joka tapauksesta saa paikkaa jos ei anna sormenjälkiään.
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla monia. Osa etsii perheenjäseniään ja haluaa löytää heidät, ennenkuin heidät itse löytää joku heitä etsivä taho. Osa on kuullut huhuja rikastumisesta ja niiden siivittämänä lähtee etsimään onneaan. Sitten on niitä, joita oikeasti vainotaan niin pahasti että eivät uskolla antaa sormenjälkiään.
He tulevat vain mukavuuksien takia. Heidän perhe on siellä heidän lähtömaassa, johon he siten myöhemmin lähtevät lomailemaan. Olettavat että täällä Euroopassa on nopeampi rahantulo että voi elää luksus elämää. Että älä puhu höpöhöpö juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla monia. Osa etsii perheenjäseniään ja haluaa löytää heidät, ennenkuin heidät itse löytää joku heitä etsivä taho. Osa on kuullut huhuja rikastumisesta ja niiden siivittämänä lähtee etsimään onneaan. Sitten on niitä, joita oikeasti vainotaan niin pahasti että eivät uskolla antaa sormenjälkiään.
Käy täältä lukemassa kääntäjien kanssa.
https://www.facebook.com/groups/518444882947304/?ref=share_group_link
Ja
https://m.facebook.com/groups/147797675556196/
Ei ole uusi juttu tämä näiden muukalaisten tulo.
Idän tietäjät takaisin omaan maahansa. Tulevat sitten lomailemaan asiallisten asiakirjojen kanssa joita toiseen maahan tarvitaan ja maksavat oman reissunsa itse.