Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naiselle

Vierailija
23.11.2023 |

Kiihottaako naista katsella kun mies mastuboi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minua kiihottaa. Fantasioissani esiintyy aika usein eräs tietty hyvärunkoinen mies, jonka kuvittelen runkkaamassa. Minusta fantasioiden, tietysti. :) Todella kiihottava ajatus.

Välillä fantasioin siitä, että masturboisimme yhdessä.

N

Vierailija
2/13 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehen kuuluu keskittyä vain minuun ja minun palvomiseeni. Ei itseensä tai omaan nautintoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä.

Vierailija
4/13 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä ole mitään iloa naiselle, jos mies hinkkaa itseään. Menee energiat ihan hukkaan, kun ne voisi käyttää herkkukolon pumppaamiseen. Penis on sitä paitsi ruman näköinen. Se pitää ehdottomasti piilottaa nahkakukkaroon.

Vierailija
5/13 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.

Vierailija
6/13 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja miestä myös.

Vierailija
7/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja aina kiihottanut. Keskenkasvuisina se oli ihanaa suudella ja katsoa, miten poikaystäväni siinä samalla hyväili paljasta pippeliään. Hän otti sen ulos farkuistaan heti, kun alettiin suudella ja tunsin oloni niin naiseksi ja kiihottavaksi hänen silmissään. Hän sanoi, että se puristaa niin housuissa. Seisokki oli upea ja sen hidas hyväily näytti niin kuumalta. Miten esinahka liukui ihan taakse ja peniksen pää oli tosi isona. Halusin auttaa, mutta tykkäsin myös katsoa.

Harmi, ettei nykyinen mies anna mun katsoa masturbointiaan. Häntä kai ujostuttaa. Kerran näin hänet sängyssä mahallaan ja pakarat nousivat ja laskivat pienen hetken.

Vierailija
8/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin hänet sängyssä mahallaan ja pakarat nousivat ja laskivat pienen hetken.

Tiedäthän se mitä se tarkoittaa? Miehesi kaipaa selvästikin peppuseksiä. Joku päivä vain sujautat sormen sisään ja sanot sille, että tätähän sinä haluat, pikku anaalihuorani.

Vierailija
9/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja aina kiihottanut. Keskenkasvuisina se oli ihanaa suudella ja katsoa, miten poikaystäväni siinä samalla hyväili paljasta pippeliään. Hän otti sen ulos farkuistaan heti, kun alettiin suudella ja tunsin oloni niin naiseksi ja kiihottavaksi hänen silmissään. Hän sanoi, että se puristaa niin housuissa. Seisokki oli upea ja sen hidas hyväily näytti niin kuumalta. Miten esinahka liukui ihan taakse ja peniksen pää oli tosi isona. Halusin auttaa, mutta tykkäsin myös katsoa.

Harmi, ettei nykyinen mies anna mun katsoa masturbointiaan. Häntä kai ujostuttaa. Kerran näin hänet sängyssä mahallaan ja pakarat nousivat ja laskivat pienen hetken.

Mullakin oli nuorena mies joka runkkasi suudellessaan mua. En täysin tajunnut jutun jujua silloin. Ajattelin vaan että onpas toi kiimainen. Seksi oli kyl loistavaa. Jos poika ei malta suudella tyttöä niin, ettei koske itseensä se tarkoittaa että mennään todella seksi edellä ainakin mun kokemuksen mukaan. Nykyisin se näyttää mulle tosi kiihottavalta jos mies sattuu penikseensä esileikin aikana. Tota vaan tapahtuu niin harvoin. Yleensä se menee niin että mä hoitelen häntä.

Vierailija
10/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin hänet sängyssä mahallaan ja pakarat nousivat ja laskivat pienen hetken.

Tiedäthän se mitä se tarkoittaa? Miehesi kaipaa selvästikin peppuseksiä. Joku päivä vain sujautat sormen sisään ja sanot sille, että tätähän sinä haluat, pikku anaalihuorani.

Tuo tulee poikavuosilta ennen kuin oppii runkkaamaan kädellä. Silloin tuli itsekin työnneltyä patjaa, sohvaa, mattoa, mitä tahansa mikä pysyi suunnilleen paikoillaan allani. Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä anaaliseksin kanssa.

Vierailija
11/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni sanoi, että olin kuulemma nainut peitonmyttyä yhtenä aamuna unissani. Näytti hänen mukaansa hyvältä se lantion liike. Tuo oli minulle jotain ihan uutta, että nainen voisi noin innostua tuommoisesta. Kiva kuulla ja tätä lukiessani ymmärrän vähän paremmin sitä mielenmaisemaa.

Vierailija
12/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan samoin kuin miestä kiihottaa kun hyväilen alapäätäni. Ei tartte kauaa tehdä niin kun saan hänet kimppuuni.

Vierailija
13/13 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tulee poikavuosilta ennen kuin oppii runkkaamaan kädellä. Silloin tuli itsekin työnneltyä patjaa, sohvaa, mattoa, mitä tahansa mikä pysyi suunnilleen paikoillaan allani. Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä anaaliseksin kanssa.

Ei todellakaan mitään tekemistä peppuseksin kaa. Muistan itekin noita vuosia ja voi luoja niitä kuivia orkkuja mitä sain tolleen peittoa, paitaa, patjaa, lelunallea yms. vasten lykkimällä, ne oli niin tajuttoman kovia ja se sykkimisen määrä vaikkei vielä mitään tullu ulos...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän