Kertyykö eläkettä hoitovapaalla?
Rupesin tässä pohdiskelemaan että kertyykö kotona hoitovapaalla ollessa eläkettä?
Käsittääkseni aikaisemmin ei ole kertynyt, mutta onko asiaan tullut jotain muutosta.
Kertokaa jotka asiasta tiedätte. Kiitos!
Kommentit (5)
Minunkin mielestäni sitä alkoi joku aika sitten kertymään, tai kuulin tälläisen uutisen. Mutta minun tuistani ei ainakaan mene työeläkemaksuja (tel) jotka työssä käyvillä kerryttää eläketta.
Mutta eihän kotiäitiys olekaan työtä periaatteessa, eli kertyisikö kaikilta joku tietty sama määrä ilman noita maksuja...?!??!
Minunkin mielestäni sitä alkoi joku aika sitten kertymään, tai kuulin tälläisen uutisen. Mutta minun tuistani ei ainakaan mene työeläkemaksuja (tel) jotka työssä käyvillä kerryttää eläketta.
Mutta eihän kotiäitiys olekaan työtä periaatteessa, eli kertyisikö kaikilta joku tietty sama määrä ilman noita maksuja...?!??!
kone ilmoitti että järjestelmässä tapahtui virhe eikä viestiä voitu lähettää... tuli siitä huolimatta perille :D
Mun mielestä kans asia muuttui jokin aika sitten niin, että eläke kertyy, mutta vaan minimieläke. Summaa en kyllä tiedä, ei varmaan ole paljoa:).
minun mielestänikin tuli muutos jokunen aika sitten, että alkaa kertymään. Mutta ainakaan minun hoitotuistani ei mene työeläkemaksuja (tel) mutta kertyykö tuista eläketta sitten ilman noita maksuja..?!?