Listataan koirien nimiä joita annetaan lapsille
Elli, Nelli, Ella, Nella
Kommentit (67)
Onkohan sellaisia vanhakantaisia nimiä tyyliin Erkki, Raimo etc. Tai hieman uudempia kuten Riina, Sini.
Jami. Ihan selkeä koiran nimi - ja samalla naapurissa asuvan peräkammari uuvatin nimi😅
Jotenkin tuntuu ettei koiralle ja lapselle anneta nykyaikana mitään Puppe ja Pupsi nimiä. Eikä Kaarina, Kukka-Maaria tai Erno. Se jotenkin valitaan paremmin.
Lukiossa yksi tyttö oli selvästi suuttunut yhdelle toiselle tytölle, haukkui selän takana tätä ties mistä. Syy lopulta selvisi; tämän toisen tytön sisarus oli ostanut koiran, ja antanut sille nimeksi "Jesse". Tämä pikkusielu oli sitten suuttunut siksi, että oli itse unelmoinut antavansa tulevaisuudessa esikoispojalleen nimeksi Jesse - ja nyt nimi oli pilattu antamalla se koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa yksi tyttö oli selvästi suuttunut yhdelle toiselle tytölle, haukkui selän takana tätä ties mistä. Syy lopulta selvisi; tämän toisen tytön sisarus oli ostanut koiran, ja antanut sille nimeksi "Jesse". Tämä pikkusielu oli sitten suuttunut siksi, että oli itse unelmoinut antavansa tulevaisuudessa esikoispojalleen nimeksi Jesse - ja nyt nimi oli pilattu antamalla se koiralle.
Mun kissalla on sama nimi kuin mun työkaverin mun kanssa samanikäisellä pojalla :D meitä vaan nauratti kun selvisi
Timi.