Listataan koirien nimiä joita annetaan lapsille
Kommentit (67)
Onkohan sellaisia vanhakantaisia nimiä tyyliin Erkki, Raimo etc. Tai hieman uudempia kuten Riina, Sini.
Jami. Ihan selkeä koiran nimi - ja samalla naapurissa asuvan peräkammari uuvatin nimi😅
Vili, Artturi, Uuno, Onni, Roope, Raffe, Manu
Jotenkin tuntuu ettei koiralle ja lapselle anneta nykyaikana mitään Puppe ja Pupsi nimiä. Eikä Kaarina, Kukka-Maaria tai Erno. Se jotenkin valitaan paremmin.
Lukiossa yksi tyttö oli selvästi suuttunut yhdelle toiselle tytölle, haukkui selän takana tätä ties mistä. Syy lopulta selvisi; tämän toisen tytön sisarus oli ostanut koiran, ja antanut sille nimeksi "Jesse". Tämä pikkusielu oli sitten suuttunut siksi, että oli itse unelmoinut antavansa tulevaisuudessa esikoispojalleen nimeksi Jesse - ja nyt nimi oli pilattu antamalla se koiralle.
Timi, Vili. Lapsena vielä menevät, mutta naurettavia aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa yksi tyttö oli selvästi suuttunut yhdelle toiselle tytölle, haukkui selän takana tätä ties mistä. Syy lopulta selvisi; tämän toisen tytön sisarus oli ostanut koiran, ja antanut sille nimeksi "Jesse". Tämä pikkusielu oli sitten suuttunut siksi, että oli itse unelmoinut antavansa tulevaisuudessa esikoispojalleen nimeksi Jesse - ja nyt nimi oli pilattu antamalla se koiralle.
Mun kissalla on sama nimi kuin mun työkaverin mun kanssa samanikäisellä pojalla :D meitä vaan nauratti kun selvisi
Timi.