Miksi exäni haluaa käyttää energiaansa minun tahalliseen systemaattiseen kiusaamiseen?
Luulin, että minä olin se, jolla oli vaikeuksia irrottautua henkilöstä. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa kyseisen ihmisen touhut tai elo.
Sen sijaan hän on alkanut viikonloppuisin vainoamaan laittamalla outoja viestejä eri tilien kautta, joissa muun muassa naureskelee, pilkkaa ja yrittää manipuloida minua tunteisiin vetoamalla.
He kuulemma yhdessä nykyisen kanssa tätä ovat harrastaneet kun kyselin mikä tässä nyt on takana.
He vain haluavat piinata ja naureskella. Miten kukaan jaksaa käyttää energiaansa jos ovat kuitenkin itse hyvin tyytyväisiä elämäänsä?
Olen estänyt exän nyt kaikista mahdollisista tileistä.
Kommentit (8)
Koska hän pystyy sillä tavalla vaikuttamaan sinuun, ja pystyykin, jos jäät sitä miettimään. Älä provosoidu, vedä itsellesi raja, joka menee siinä, ettei tämän ihmisen tarvitse olla laisinkaan elämässäsi. Estäminen on hyvä, mutta nyt vaihda puhelinnumeroa ja uusi salaiseksi. Tuntuu epäreilulta, että niin pitää tehdä, mutta tuollaiset manipuloijat saavat kiksinsä nimenomaan toisen elämään ja/tai ajatuksiin tunkeutumisesta, ja myös niille pitää vetää täydellinen raja. ja pitää se.
Onpa ikävää. Osaisiko nettipoliisi neuvoa mitä tehdä? Kai joku raja täytyy olla. Toisaalta niitä ei varmaan halua lukea lainkaan itse.
Vatvot tätä samaa jotain tuhannetta kertaa täällä... Jätä nyt jo se kuspää taaksesi.
Se ei liity sinuun tai sinun ominaisuuksiisi mitenkään, vaan siihen vallan tunteeseen, jota ex kokee tietäessään, että pystyy aina vaan pakottamaan sinut ajattelemaan häntä. Hän käyttää sinua välineenä oman itsetuntonsa kohottamiseen. Iljettävää.
Eihän se mitään energiaa käytä. Päin vastoin, saa sitä tuollaisesta toiminnasta. Kuin joku vampyyri.
Sairaita kaipa. Varo tuollaisia. Ehkä päihteitä käyttävät tai aika heikot taustat jos tuollaista...
Todennäköisesti sillä ei edes ole uutta, kyllähän tuollainen sapekkuus näkyy jo naamasta.
Ehkä se on palkannut siskonpojan trollaamaan sinua 1€/h.
koska ovat mieleltään epätasapainoisia. Eivät kykene hillitsemään tunteitaan ja impulsseja. Minullakin oli sekopäinen stalkkeri exä joka uhkaili ja vainosi eron jälkeen, ei vain kestänyt sitä että jätin, hänen mielestään hänellä oli joku oikeus minuun vaikka oli kelvoton ja lapsellisen poikaystävä. Miehillä on joku ihme omistamisen ja kontrolloinnin tarve. Miesvauvoja ovat, eivä emotionaalisesti kehittyneitä ja sietävät elää omassa yksinäisyydessään ja saastassa jotta viallinen geeniperimä ei jatku.