Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronatestit hamstrattiin loppuun!

Vierailija
21.11.2023 |

Siellä jotkut testaa itseään tunnin välein. 😂

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hyllyt-ovat-hetkellisesti-olleet-ty…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta loppuu vessapaperi.

Vierailija
2/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä vanhoja testejä, mutta kyllä tämän taudin testaamattakin tunnistaa. Missään muussa taudissa ei ole näin montaa erilaista oiretta. Ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma*auta. 

Vierailija
4/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten se testitulos vaikuttaa mitenkään, jos vertaa vaikka tavalliseen flunssaan. Oli sitten flunssassa tai koronassa, niin ei niitä ole hyvä lähteä muita tartuttamaan.

Vierailija
5/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten se testitulos vaikuttaa mitenkään, jos vertaa vaikka tavalliseen flunssaan. Oli sitten flunssassa tai koronassa, niin ei niitä ole hyvä lähteä muita tartuttamaan.

Kun tiedät sairastaneesi koronan, niin sinun ei tarvitse vältellä tartunnan saaneita enää.

Vierailija
6/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta loppuu vessapaperi.

Ja ffp 6000 extrahyper suojaimet, joiden läpi ei tule ilmaakaan.

Vierailija
7/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saikkua saa ainakin helpommin positiivisella testillä. Kukaan ei halua töihin koronaan sairastunutta.

Vierailija
8/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedät sairastaneesi koronan, niin sinun ei tarvitse vältellä tartunnan saaneita enää.

Koronahan voi tarttua vaikka kuinka monta kertaa. Koronaviruskin muuntuu jatkuvasti.

Vierailija
9/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että näillä lampailla on jokin ihme fetissi näihin testeihin, pääsee mainostamaan että minä olen K uhri

Vierailija
10/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että näillä lampailla on jokin ihme fetissi näihin testeihin, pääsee mainostamaan että minä olen K uhri

Minä lammas en ainakaan myönnä olevani K-kaupan uhri.

T: Late L.

Vierailija
11/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona voi tarttua monta kertaa, joten tuo selityksesi on ihan huuhaata.

Vierailija
12/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton hanmstraamista se on kun vaadittiin ostamaan ja tekemään testi saadakseni hoitoa koronaan. Koronahan se oli/on. Kuulun riskiryhmään. Ilman kotitestiä en olisi saanut hoitoa.

Ostin itselleni myös ylimääräisen, koska sitä ensimmäistäkään ei ollut millään löytyä. Ja samalla testattiin koko joukko. Jokaisella testi antoi positiivisen tuloksen. 

Vierailija
13/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronahan voi tarttua vaikka kuinka monta kertaa. Koronaviruskin muuntuu jatkuvasti.

Ei se vuoteen tartu, ensi talvena tulee toki uusi variantti. Se testi on vasta-ainetesti ja se tarkoittaa, että kehossasi on vasta-aineita koronalle.

Vierailija
14/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla ostin euron kappale, ostin neljä, jos satun tarvitsemaan joskus. Nyt olen sairastanut yli viikon en ole testannut, kun ei tarvitse. 

Vierailija
15/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi saanut koronalääkkeitä ilman positiivista testitulosta pelkän mutun perusteella.

Vierailija
16/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testasin kerran päivässä kun mieheni sairastui koronaan viime viikolla. Menin hyvillä mielin töihin kun sanoin työkavereille että oma testi oli negatiivinen.

Vierailija
17/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmät tarvitsevat noita testejä, jos 2 viivaa saa pavlovidia ja verenphennuslääkkeet.

Vierailija
18/18 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihme kun Sveitsin / USA:n viimeisten tutkimusten mukaan uusin koronavariantti tarttuu nimenomaan koronarokotettuihin niin nyt kaikkien rokotettujen on otettava jatkuvasti testejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi