Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oikea määrä vastoinkäymisiä elämässä, että saa luvan romahtaa?

Vierailija
21.11.2023 |

Syyttelen itseäni alituiseen kun olen näin heikko enkä jaksa. Miten kaikki ihmiset jaksavat niin hienosti vaikeidenkin asioiden kanssa pitää elämässä yllä normaalia arkea?

Itse olen enemmän ja vähemmän poukkoillut. Töitä tehnyt paljon mutta sitten taas joutunut hetken lepäämään. Vuosi vuodelta kuntoni vain heikkenee ja kaikki tuntuu yhä synkemmältä.

Paljon on sattunut. Elämä tuntuu painajaiselta. Nyt vaan kaikki kiihtyy ja pahenee entisestään. Olen romahduspisteessä. Se tarkoittaa sitä että olen henkisesti niin väsynyt että tuntuu ettei minusta ole enää mitään jäljellä. Olen luovuttanut töiden ja oman elämäni suhteen. Minulla ei ole kapasiteettia rakentaa tai järjestellä uutta suuntaa. Kuin olisin raunioiden keskellä ja enkä jaksa sieltä nousta enkä tiedä onko se edes mahdollista. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä lupaa kysellä, sitten romahtaa kun ei jaksa enää.

Vierailija
2/3 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jokaisella oma määränsä. Kuulostaa että  tarvitset lepoa nyt. Toivottavasti uusi suunta löytyy. Tsemppiä ja valoa kohti <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään oikeaa määrää vastoinkäymisiä, jotka ihmisen pitäisi jaksaa kantaa. Me olemme kaikki erilaisia, toiset ovat herkempiä kun taas toisilla on enemmän resilienssiä tai tukiverkkoja ja muuta.

Valitettavasti en osaa ottaa kantaa tilanteeseesi kun en osaa sanoa mitä siellä ruudun takana tapahtuu. Toivotan kuitenkin voimia ja jaksamista.