The real housewives Suomi
Just joo! Että tämmöistä keski-ikäisten naisten kikatusta ja itkua pitäisi tv:stä katsoa? Kylläpä Nelosen kevät näyttää aika heikolta. Ainoita kelvattavia katsottavia on varmaan tutut ja turvalliset ohjelmat sekä ainakin Top Gearin suomiversio. Muu on täyttä k*raa, tai ainakin sinne päin!
Muutenkin jo kiistanalainen formaatti maailmalla, niin miksi tuoda suomeen?!
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-suomen-the-real-housewives-mukan…
Kommentit (127)
Onkos Maikkarin mainosmyynnit jo niin alhaalla, että kilpailija-kanavan ensivuoden ohjelmatarjontaa yritetään tulla haukkumaan foorumeille saakka ;)
Vierailija kirjoitti:
Onkos Maikkarin mainosmyynnit jo niin alhaalla, että kilpailija-kanavan ensivuoden ohjelmatarjontaa yritetään tulla haukkumaan foorumeille saakka ;)
No eikun mun mielestä maikkarilla on monia paljon parempia ja mielenkiintoisempia ohjelmia kun Nelosella. Mtvllä olen seurannut esimerkiksi Tietäjät tietää visaa, joka on erittäin viihdyttävä. Myös TTKt sun muut on jopa ihan laadukkaita ohjelmia.
Nelonen-kanavalle olen kääntänyt ehkä katsoakseni ainoastaan Selviytyjiä ja Amazing Racea, muuten aika tympivää ohjelmat mielestäni - sellaisia joissa ei oikeen tapahdu tai tapahtuu aivan liikaa!
itseasiassa kevään ohjelmisto vaikuttaa ihan kelpo kamalta. kun vaan kaikissa ei olis julkkiksia! XD
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d54acaca-ac25-4ab2-8f12-bd51bf1…
onkohan nämä nyt oikeesti rikkaita ?
No ei tod ole mitään rikkaita! Oikeasti rikkaat ei lähde tollaseen ohjelmaan. Nää muikkelit vaan uneksii et ois rikkaita😂😂😂😂😂
Mä en ymmärrä koko tätä konseptia.
HouseWIVES! Nää on jotain yrittäjiä ja sinkkuja, osa ainakin. Eli missä se kotirouva(vaimo) tässä yhtälössä on?
Miksi ei valita tähän sellaisia osallistujia, jotka edes etäisesti täyttää odotukset.
Tämä olisi ihan ok, jos naiset olisi oikeasti varakkaiden miesten puolisoita. Myös heissä on naisia, jotka luovat omaa uraa. Olisivat voineet ohjelmassa näyttää sitä rikkaiden elämää matkusteluineen yms mistä tavalliset pulliaiset ei osaa edes uneksia.
En ymmärrä millä perusteella nämä henkilöt on valittu. Osa on sinkkuja esim Marjo Toskala, joka hetken aikaa oli 10 vuotta sitten jääkiekkoilijan kanssa naimisissa. Ei kerrassaan mitään luksusta näissä henkilöissä.
Miks tuo ex-salkkaritähti on lähtenyt tällaiseen roskaan mukaan?
Satuja kärsiville kansalle joka köyhyydessä vaikertaa!? EI KIITOS! Surullista kaksinaismoraalia, ja rupua.
En paljoa olettanutkaan, mutta tämä on HUONO. Kaikkein raskain hahmo on Marjo. Tunteeko nämä akat edes toisiaan? Todella huonosti käsikirjoitettu ja näytelty.
Kuka suostuu näin noloon formaattiin?
Rahan takiako?
Pitäisikö ylläpidon herätä ja tehdä tästä ihan OFFICIAL-ketju, jossa kausitieto jne. Vai löytyykö jo sellainen?
Mieluummin katson Top Gearia, jossa Selänne ajaa rekoilla homojen yli, aloittaen Strandbergistä.
Ketä nämä naiset edes on?
Kasa noloja akkoja, jotka kuvittelevat olevansa upeita ja niin In. Aamu seksi vai ilta seksi? Ketä kiinnostaa.
Piti alkaa katsoa, koska Satu Väkiparta oli aikoinaan luokkakaverini. Oli se välillä aika neiti jo koulussakin, mutta suht jalat maassa sentään. Menneet vuosikymmenet ovat sitten neidistä tehneet kotirouvan... Voi hyvänen aika sentään. 🙄
Ja miksi se pihtaa ikäänsä julkisuudelta? Saman 59 se täyttää tänä vuonna kuin minäkin. 😆
Olen jaksoa katsonut nyt ekaan mainoskatkoon saakka tallennuksena digiboksista. Saattaa jäädä viimeiseksi tämä ensimmäinen, näähän on ihan hörhöjä koko porukka. Ei mulla ole kärsivällisyyttä näin tyhmiä ihmisiä kohtaan.
Olipa harvinaisen typerä sarja! Jotenkin siitä oli yritetty tehdä hyvin amerikkalainen. Teennäinen ja tekohauska.
Vierailija kirjoitti:
Olipa harvinaisen typerä sarja! Jotenkin siitä oli yritetty tehdä hyvin amerikkalainen. Teennäinen ja tekohauska.
Juuri sitä. Käsikirjoitettua roskaa kanalaumalle.
Hyvää unilääkettä oli eka jakso, tosin ääni piti laittaa lähes pois, kun sitä kiljumista ei pysty kuuntelemaan. Tylsää ja teennäistä oli meno alusta loppuun. Sen vähän minkä puhetta kuuntelin, niin on huonosti käsikirjoitettua. Kukaan ei puhu kavereilleen tuolla tavalla. Nyt tämä on osaltani nähty.
Jatkan vielä, että tätä menoa Maikkarin kevään ohjelmisto näyttää jopa paremmalta, vaikkei sekään täydelliseltä!
MTVllä on keväällä luvassa mukavasti uutta tarjontaa, viihteestä kisailuihin ja draamaan. Nelosella pyörii ehkä muutama hauskempi ohjelma, muu jotain ihme realityhömpötystä joka suunnattu naisille, tai sellaisille joilla ei ole mitään tekemistä!