Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia retinolista kasvojen ihon hoidossa?

Vierailija
21.11.2023 |

Lähinnä ikääntymisen merkkejä haluaisin estää. Ostin Kiehlsin varsin miedon retinolin, ja olen kokeillut vasta muutaman kerran sitä, kertojen välissä useampi päivä, mutta iho punoittaa silti. 

Kannattaako retinolin alle laittaa kasvovesi (kerrostettava korealaistyyppinen)? Entä retinolin päälle kasvoöljy? Saako laittaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttänyt vuoden joka ilta. En huomaa mitään eroa. Tai rahat mennyt tililtä, kun on niin kallista.

Sama juttu. Ei mitään eroa. Ei vähentänyt jo olevia ryppyjä, eikä estänyt uusien tulemista. Ei missään nimessä mikään ihme aine. 

Sama. Mulla iho ei ole koskaan reagoinut retinoliin mitenkään, mutta eipä ole kyllä minkään sortin vaikutuksiakaan, ainakaan positiivisia. Melkeinpä tuntui, että kun lopetin retinolin käytön ja palasin yksinkertaiseen ihonhoitoon ilman erityisiä tehoaineita, rypyt vähenivät tai ainakin näkyivät vähemmän. Retinoli kun kuivattaa, ja kuivalla iholla rypyt korostuu.

Vierailija
22/23 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut Medik8 crystal retinal 10 olevan tehokkaampi kuin perus retinalit, eikä ärsytä tai punoita ihoa.  Seuraavaksi hankin 10 sijaan 20 samasta tuotteesta. Pitää antaa kuivaa kunnolla ennenkuin  laitaa voidetta päälle. Voitelen myös paksun kerroksen otsaan ja nasaali juonteisiin. Käyttänyt kolme vuotta, n. 3 kertaa viikossa öisin. Huomaa jos jättää pois pidemmiksi ajoiksi. Ei ole ihmeainetta mutta selkeä parannus juonteisiin N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on silottanut juonteita, olen 52. Joudun käyttämään aika mietoa, ettei iho lehahda punaiseksi tai kuivu. Retinolin käyttö on myös poistanut maksaläiskät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän