AKU saa ammattiapua ja päässyt hoitoon. "Olen hakenut ammattiapua ja sitoutunut jo aloittamaani hoitoon"
Että näin.
Voimia ja kestämistä läheisille tämän Aku Ankan kanssa.
Kommentit (488)
Tästä tulee vielä pitkä käsittely eri medioissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoitoon? Mikä se Akun ongelma on, jonka vuoksi hoidossa? Onkohan tässäkin nyt tehty kärpäsestä härkänen?
Varmaan muutaman kaksimielisen viestin huumorimielessä laittanut ja siitä tämmönen kauhea show nyt sitten.
Kauhea show? Mistä sinä sen tiedät onko kyse vain muutamasta kaksimielisestä, huumorimielessä laitetusta viestistä? Onko sinun tyttäresi saanut häneltä törkyviestejä? Miksi puolustelet Aku Hirviniemeä? Hänen ongelmansa voi olla esim. seksiaddiktio. Onhan hän romahtanut ennenkin, kun on mennyt liian lujaa, ja joutunut hoitoon.
Juuri sinun kaltaistesi vähättelijöiden takia nuoret tytöt ja naiset kärsivät.
Tälläiset anteeksipyynnöt yleensä tulevat silloin kun jutut alkavat vaikuttamaan lompakkoon. Siksi ne tuntuvat tyhjiltä. Luulis että Aku olisi kokenut jonkinlaisen herätyksen kun kähmi niitä teinityttöjä mutta ei.
Hyvä jos pystyy muuttamaan käytöstään. Voin kuvitella että parisuhde on saanut ison kolauksen. En kyllä itse olisi jäänyt katselemaan tuollaista käytöstä. Enkä alunperinkään olisi alkanut seurustelemaan miehen kanssa joka saanut tuomion seksuaalisesta ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä nykyään kätevää, kun miehet ovat oppineet vetämään tuon "olen avun tarpeessa" kortin tiskiin. Ensin sikaillaan parhaimmillaan vuosikausia, sen jälkeen kielletään ja vähätellään ja kun julkinen paine on liian kova ja duunit uhkaa loppua, kerrotaan olevan avun tarpeessa. Näin saadaan kätevästi tekijästä uhri.
Räikeimmilläänhän tämä kävi Roope Salmisen kanssa, jonka nykyinen hyvesignalointi ihan joka suuntaan on niin päälle liimattua teeskentelyä kuin olla ja voi.
Silti parannusta vaikkapa 80-lukuun verrattuna. Limaukkojen ahdistelut vaan ilmi ja häpeäpaalua kunnes oppivat lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon. Tottakai katuu, että saa työnsä pidettyä. Ei muutu tilanne miksikään kuin hetkeksi.
Tyypillinen nainen. Teki mies mokansa jälkeen niin tai näin, niin aina väärin päin. Naisille kyllä annetaan anteeksi vaikka ja mitä.
Mulle on ihan sama ,mitä Aku sanoo ja tekee. En onneksi ole hänen kanssaan.
Miksi sitten vaivaudut kommentoimaan. Jos Aku olisi lähestynyt yksipuolisilla häirikköviesteillään vaimoasi, vieläkö olisit sitä mieltä että ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Tälläiset anteeksipyynnöt yleensä tulevat silloin kun jutut alkavat vaikuttamaan lompakkoon. Siksi ne tuntuvat tyhjiltä. Luulis että Aku olisi kokenut jonkinlaisen herätyksen kun kähmi niitä teinityttöjä mutta ei.
Hyvä jos pystyy muuttamaan käytöstään. Voin kuvitella että parisuhde on saanut ison kolauksen. En kyllä itse olisi jäänyt katselemaan tuollaista käytöstä. Enkä alunperinkään olisi alkanut seurustelemaan miehen kanssa joka saanut tuomion seksuaalisesta ahdistelusta.
Muutoksen tulee olla näkyvä ja Akun tulee vielä julkisesti nöyrtyä vielä useasti sekä julkisesti tuomita tuollainen käytös naisia kohtaan ilman mitään ehtoja ja naisten syyllistämistä.
Miksi ei voinut hakea apua aikaisemmin tapahtuneen asian takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon. Tottakai katuu, että saa työnsä pidettyä. Ei muutu tilanne miksikään kuin hetkeksi.
Tyypillinen nainen. Teki mies mokansa jälkeen niin tai näin, niin aina väärin päin. Naisille kyllä annetaan anteeksi vaikka ja mitä.
Miksi sitten vaivaudut kommentoimaan. Jos Aku olisi lähestynyt yksipuolisilla häirikköviesteillään vaimoasi, vieläkö olisit sitä mieltä että ihan sama.
Olen kyllä itse nainen ja naimisissa miehen kanssa.
Miten kävi Tommi Metsäkedolle. Loppuiko työt. Missä Maria Veitola nyt.
Akulla on varmasti ollut kotonaan sen verran vaikeaa, että seisoisi kuukauden vaikka päällään, kunhan asiat saadaan taputeltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoksen tulee olla näkyvä ja Akun tulee vielä julkisesti nöyrtyä vielä useasti sekä julkisesti tuomita tuollainen käytös naisia kohtaan ilman mitään ehtoja ja naisten syyllistämistä.
On selvää että yksikään laitavasemmiston somettaja ei sano aiheesta sanakaan tai jos sanoo niin kääntää syyn Akusta poispäin.
Mikä on hänen diagnoosinsa? Narsismi? Ne aika harvoin hakeutuu hoitoon.
Akun ongelma on kyvyttömyys kunnioittaa muita ihmisiä. Viekäkin ällöttää sen juntti matkailuohjelma joskus vuosia sitten, jossa lähinnä irvaili ihmisille, jotka eivät ymmärtäneet suomea. Itse ei tiennyt mistään mitään.
Putoushahmonsakin aikamoisia limanuljaskoja, hänen ei varmaan tarvinnut kunnolla edes näytellä kun kävi luonnostaan
Sonja on upea menestynyt nainen, ja nyt on vielä pienen lapsen äiti sekä ilmeisesti hyvä äitipuoli Akun lapsille, ja silti saa kestää tuollaista. On siinä varmaan ollut aika vaikeaa hymyillä reippaana telkkarissa.
Sonja sai mitä tilasi, ei voinut tulla yllätyksenä.
Pyytää anteeksi ensisijaisesti puolisoltaan ja lähipiiriltään. Mihin unohtui uhrit. Vaimolta tietysti pitääkin pyytää anteeksi, kavereilta ei. Kuulostaa siltä, että nyt on vain kova hätä, ettei lennä kotoaan ja ehkä pälähtänyt päähän ajatus, että voi menettää töitä.Jopa hän.
Niin tai näin, toivotan kestävyyttä vaimolle, hän on se, jolla tulee olemaan kaikkein rankinta tästä eteenpäin.
Ehkä tuo avunhakeminen liittyy kokkelin viihdekäyttöön, jos siitä on naisillekin viestitellyt.
Selkeästi tuo viesti on työnantajille suunnattu, ettei duunit lopu. Toivotaan tietysti, että saisi oikeasti itsensä kuiville. Onhan tuo kamalaa hänen lapsilleenkin.