Suomen Täydelliset Naiset - OFFICIAL
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d54acaca-ac25-4ab2-8f12-bd51bf1…
Tätä on odotettu! Pärjääkö jenkkiversiolle, mitä mieltä olette?
Kommentit (95)
Voi apua, joku toivoo Sirpa Selännettä mukaan 😂 Siinäpä oikein perisuomalainen karjapiian oloinen naisihminen 🙈 kylläon luxus aikas kaukana vaikka rahaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ihmettelin, kun eikö tää luxus-rouva sanonu, että käyvät avantouimassa joka ikinen aamu? Avannoksi ei sanota kesäajan uinteja, mut olis ihan hieno saavutus silti. Miten se shampanja liittyy siihen? Ei kai ne hyvänen aika joka aamu shampanjaa juo? Menis jo addiktion puolelle. Lisäks noi kylpytakit. Siis tulee kalliiksi, koska...? Joka uinnille uusi takkki? Onko itsetarkoitus jankata rahasta? Ymmärrän joo varakkuuden, mut ei oikeasti varakkaat/rikkaat puhu rahasta noin. Kuulostaa feikiltä.
S-A-M-P-A-N-J-A ei shampanja. En tiedä olenko ainut, ketä alkaa aina vituttamaan.. Kun tämä sana kirjoitetaan väärin? Ja kyllä, elämässäni on pienet murheet.. Kun tämä on ainut asia mikä ärsyttää. Mutta oikeasti mammat. Opetelkaa kirjoittamaan SAMPPANJA sana oikein.
Ja samppanja ei ole kallista, sitä saa alkaen 40€/pullo ihan Alkosta ostamalla. Ulkomailta tilaa
Ööööö, itse kirjoitat sitä kahdella eri tavalla, että miten meni noin niin ku omasta mielestä???
Mitä vihreetä toi punapää on tehnyt? Ei ole ihme että vihreiden kannatus kauttaaltaan laskussa täntyyppisten ihmisten takia. On olevinaan niin vihreetä, mutta silti omistaa monta autoa, omistaa kesämökin Ranskassa (sinne lentää), iso talo jne. Ei kovin vihreitä asioita käsittääkseni. Mitä mä en ymmärrä? Kuka hänet on äänestänyt Helsingissä vihreisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vihreetä toi punapää on tehnyt? Ei ole ihme että vihreiden kannatus kauttaaltaan laskussa täntyyppisten ihmisten takia. On olevinaan niin vihreetä, mutta silti omistaa monta autoa, omistaa kesämökin Ranskassa (sinne lentää), iso talo jne. Ei kovin vihreitä asioita käsittääkseni. Mitä mä en ymmärrä? Kuka hänet on äänestänyt Helsingissä vihreisiin?
Mä en ois tässä jos mua kiinnostais mitä muut ajattelee on hänen sloganinsa.
Eikö sana housewife tarkoita miehen elättiä, kotivaimoa? Miksi tähän on valikoitu sinkkuja ja työssäkäyviä naisia?
Hyvänen aika miten teennäinen eikä lähellekään USA-versioita. Ei oikeasti varakkaat lähde Suomessa mukaan tällaiseen julkisuushakuiseen hölmöilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miasta tulee koko ajan negatiivisempi fiilis (uusin Ranskan jakso).
Mikseihän Mia voinut kieltäytyä Itämeren suojelu -gaalan auttamistehtävistä jo siellä paatilla Suomessa, jos koki tehtävän niin epämieluisana tai aikaavievänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ihmettelin, kun eikö tää luxus-rouva sanonu, että käyvät avantouimassa joka ikinen aamu? Avannoksi ei sanota kesäajan uinteja, mut olis ihan hieno saavutus silti. Miten se shampanja liittyy siihen? Ei kai ne hyvänen aika joka aamu shampanjaa juo? Menis jo addiktion puolelle. Lisäks noi kylpytakit. Siis tulee kalliiksi, koska...? Joka uinnille uusi takkki? Onko itsetarkoitus jankata rahasta? Ymmärrän joo varakkuuden, mut ei oikeasti varakkaat/rikkaat puhu rahasta noin. Kuulostaa feikiltä.
S-A-M-P-A-N-J-A ei shampanja. En tiedä olenko ainut, ketä alkaa aina vituttamaan.. Kun tämä sana kirjoitetaan väärin? Ja kyllä, elämässäni on pienet murheet.. Kun tämä on ainut asia mikä ärsyttää. Mutta oikeasti mammat. Opetelkaa kirjoittamaan SAMPPANJA sana oikein.
Ja samppanja ei ole kallista, sitä saa alkaen 40€/pullo ihan Alkosta ostamalla. Ulkomailta tilaa
"Sanotaan, että rakkaalla lapsella on monta nimeä. Tämä pätee ainakin samppanjaan, josta käytetään lukuisia eri kirjoitusasuja. Virallinen suomenkielinen muoto on samppanja, mutta yleisesti käytössä ovat ainakin shampanja, shamppanja ja kansainvälisempi champagne."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei ollu se, että SHAMPANJA olis kallista (sitä voi ostaa ihan jokainen, joka mitään alkoholia ostaa). Ihan sama vaikka joisivat kossua aina uinnin yhteydessä. Kyse oli, et alkoholia joka aamu. Tämän käsityksen tuosta sain. Ehkä ymmärsin väärin.
Onko Satulla ja miehellään Ranskassa oma talo/villa vai onko kyseessä huoneisto tuossa hotellimaisessa kompleksissa, mitä kuvattiin?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a374a587-4026-4d04-8f67-c8fab2…
Oliko Mia siis vuokrannut tämän uuden keskustakämpän vain ja ainoastaan sarjan kuvauksia varten? Ei halunnut kuvata omassa kodissaan Espoossa?
Ei ihan mahdoton suomi versio. Mutta aika paljon vähemmän draamaa verrattuna jenkkiversioihin.
Tässäkään jaksossa ei tapahtunut oikein mitään. Lennettiin Nizzaan, jaettiin huoneet, lähikuvia mansikoista, käytiin lounaalla ja siemailtiin lasilliset parvekkeella. Niin ja Mia sanoi EI.
Mian EI oli kyllä oikea draaman huipennus. 🙄
Mitä turhinta turhuutta tv meille yrittää tarjotakaan. 10/10, en suosittele.
Olen jäänyt ihan koukkuun tähän sarjaan. :D Oikeastaan ainut ohjelma jota katson tällä hetkellä. Mukavan kotikutoinen, ei yhtään sellainen missä kaikki psykoilee toisilleen niin kuin Beverly Hillsin versiossa. Tässä mukavan rauhallinen tahti. Ihanaa, kun jakson dramaattisin hetki on Mian "ei" tai Lindan suuri hattu! <3
"Jos sä haluut täydellisen elämän, sun pitää tehdä se itse" - Mian motto. Eikö Mia kuulu vauraaseen Ehrnroothin aatelissukuun? Sen valossa vähän outo motto, kun hänellä kuitenkin on suvun rahat, suhteet, arvonimi, jne. Varmasti paljon apua tullut sieltä.
Vierailija kirjoitti:
"Jos sä haluut täydellisen elämän, sun pitää tehdä se itse" - Mian motto. Eikö Mia kuulu vauraaseen Ehrnroothin aatelissukuun? Sen valossa vähän outo motto, kun hänellä kuitenkin on suvun rahat, suhteet, arvonimi, jne. Varmasti paljon apua tullut sieltä.
PIdin Mian alastonkuvista jotka vuosivat nettiin aikoinaan.
Tämä sama tuli mieleen. Nyt ei varmastikkaan saada podcastissa rehellistä mielipidettä sarjasta. Toivottavasti olen väärässä ja mielipide sarjasta uskalletaan sanoa..