Mitä teinisi saa tänä vuonna joululahjaksi?
Kommentit (14)
Tonnilla turhuuksia.
t. Ammattivalittaja
Pölynimuri
Astioita
Jotain tämän tyyppistä.
Sisustusjuttuja uuteen kotiin, omaan huoneeseen. Peili, koristevaloja yms., yöpaita, kirja, karkkia
Neljä pulloa harvinaista Primea, partaveden, Aku Ankka klassikon, Vihreitä kuulia, Assemblyyn liput, lahjakortteja.
Laitan molemmille tilille sataset. Nyt on tiukkaa taloudellisesti. 2 "lasta", 21v ja 24v.
Uusi puhelin, pari satalappusta rahaa, toivomiaan meikkejä, korujen tekemiseen helmiä ym tarvikkeita, pari vaatetta ja eiköhän joku vaatelahjakorttikin pukinkontista löydy. Ja tietysti vähän suklaata.
Tyttö 16v
Rahaa annan minäkin, saavat itse sitten ostella mieleistä kevään alennusmyynneistä. Tytöt 18 ja 20.
Ei mitään, tilille laittelen rahaa aina tarpeen mukaan jos jotain tarpeellista haluaa ostaa. Poika 19 ja asuu toisella paikkakunnalla.
Meillä porukat lupasi äänestää minun tukemaa presidenttiehdokasta. Riittää minulle vallan hyvin.
17vee saa katanan sekä lahjakortin Puolenkuun pelit-liikkeeseen.
13vee saa minijääkaapin sekä lahjakortin vaatekauppaan.
Nämä ovat nuorten omia toiveita.
Meidän nuoret ovat iltään 17-22 vuoriaita ja vain nuorin asuu enää kotona, mutta pois muuttaneet tulevat kyllä kotiin jouluksi.
Olen ostanut koko perheelle yhden hauskan pelin ja sillä mennään aika pitkälle. Jos keksin jotain tarpeellista tai he sanovat, että olisi jollekin tarvetta, niin katson miten voin auttaa ja olenko se minä, joka sen kustantaa.
Olen auttanut omillaan asuvia sen verran isoilla summilla hankintojen kanssa, että se riittää ja nuoret eivät ole mitään ahneita. He ovat itse sanoneet, että roinaa ei tarvitse. Järjestämme aina yhdessä mukavan leppoisan joulun ja hankimme sekä teemme hyviä ruokia, pelailemme yhdessä ja lahjat ovat sivuseikka. Jonkun mielestä vastaukseni on varmasti tylsä, mutta näin se meillä menee.