Olisi nuorena pitänyt vaan mennä, eikä jäädä odottelemaan sitä "oikeea".
Olen lähes 30v mies, joka ei ole ikinä seurustellut/harrastanut seksiä. Olen tähän mennessä ollut sillä ajattelemallilla, että löytäisin sen "oikean". Oikeaa ei löytynyt, eikä itseasissa edes ketään. Nyt on ikää ihan liikaa ja pidetään kummajaisena.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla nelikymppisenä naisena. Ne jännät pojat piiritti yläasteelta koko lukioajan jatko-opintoihin. Elin kuin nunna nättinä ilman kunnon suhteita deittaillen outoja tyyppejä, yhtä outoja kuin minä: lähinnä ikineitsyitä ja peräkamaripoikia. Kukaan ei koskaan sytyttänyt niin kuin eräs Kari ysiluokalla. Olisinpa vaan antanut palaa, Kartsa kävi niin kuumana ja olisi kesyyntynyt aikaa myöten mun kanssani. Olen täysin varma siitä, hän yritti pokata vielä opiskelijabileissä kaksviitosina. Jos olisin vapauttanut itseni näistä ihme kahleista, joihin olen jäänyt. Huokaus... Päivä se on huomennakin ja laitan piruuttaan teinifarkut jalkaan ja suuntaan baanalle.
Oletko siis neitsyt edelleen?
Ei se ole vielä myöhäistä, ampaisette vaan mummotunneliin ja annatte lanteiden keinua. Pian tulee palstalla esiintyvät irtokappaleet ja antavat unohtumatonta kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla nelikymppisenä naisena. Ne jännät pojat piiritti yläasteelta koko lukioajan jatko-opintoihin. Elin kuin nunna nättinä ilman kunnon suhteita deittaillen outoja tyyppejä, yhtä outoja kuin minä: lähinnä ikineitsyitä ja peräkamaripoikia. Kukaan ei koskaan sytyttänyt niin kuin eräs Kari ysiluokalla. Olisinpa vaan antanut palaa, Kartsa kävi niin kuumana ja olisi kesyyntynyt aikaa myöten mun kanssani. Olen täysin varma siitä, hän yritti pokata vielä opiskelijabileissä kaksviitosina. Jos olisin vapauttanut itseni näistä ihme kahleista, joihin olen jäänyt. Huokaus... Päivä se on huomennakin ja laitan piruuttaan teinifarkut jalkaan ja suuntaan baanalle.
Oletko siis neitsyt edelleen?
Joo, kyllä... kyllä... en haluaisi joskus edes myöntää sitä itselleni.
Ei kannata jäädä odottelemaan, kyllä se sitten vahvana harmittaa. Minäkin yli 50 ja silti harmittaa kun en mennyt vielä enemmän, vaikka paljon olikin kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä odottelemaan, kyllä se sitten vahvana harmittaa. Minäkin yli 50 ja silti harmittaa kun en mennyt vielä enemmän, vaikka paljon olikin kokemuksia.
Sama sama vaikken ole vielä ikäisesi, harmittaa kun nuorena ei uskaltanut oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin yhä tosi kauniilta. Kroppa kunnossa otat ne farkut omakses ja annat todella palaa! Nauti!
Totta virkat!
"Olisit nuorena vaan pannut, etkä jäänyt odottelemaan sitä "mitään"..
..Lapsia?
..Vaimoa?
Sitä perhettä.. (Jota Ei Ole) ?
Joo isojako tapahtui 16 - 22v jäljelle jäi vain hankalat ja friikit, mutta tuosta ensimmäisestä aallosta eronneita kannattaa kytätä juu.