Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adaptoitumusvaihe yhtä helvettiä!

Vierailija
20.11.2023 |

Palelee, väsyttää ja voimat on loppu. Nukun 9 tuntia yössä ja kahdet päiväunet vielä päälle. En jaksa tehdä mitään. Pitääkö tämän olla tällaista? Kyseessä siis ketodieetin ensimmäiset viikot, kun siirrytään glukoosinpoltosta rasvanpolttoon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä selvittänyt laajasti kaiken mitä ketoiluun liittyy. Yazio laskee joka päivä prosentit makroista. Syön 70% rasvaa, 25% proteiinia ja 5% hiilareita. Kokkaan ketoruokia päivittäin, esim tänään kukkakaalia ja tomaattijauhelihakastiketta. Lapsille pastaa lisäksi. Olen ollut ilman leipää, perunoita, riisiä, pastaa, maitoa, maanalaisia kasviksia. Käytän elehtrolyyttejä. Ap.

Teet siis kaiken oikein. Melkein sanoisin, että jos kuukauden jälkeen vielä olo on tosi kurja, voi olla vain niin, että tämä dieetti ei erityisen hyvin sovi juuri sinun elimistöllesi, ja voisit esim. vaihtaa vähän enemmän hiilareita sisältävään ruokavalioon. Se voi silti olla ns. vähähiilarinen ruokavalio, mutta ei vaan niin vähähiilarinen että on syvässä ketoosissa. Ei kaikkien keho sopeudu ketoosiaineenvaihduntaan yhtä hyvin.

Nyt menen vasta toista viikkoa ketolla. Jospa tämä olo helpottuisi. Kiitos ohjeesta. Niin teen, jos ei huono olo lopu kuukauden aikana.ap.

Vierailija
22/22 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä selvittänyt laajasti kaiken mitä ketoiluun liittyy. Yazio laskee joka päivä prosentit makroista. Syön 70% rasvaa, 25% proteiinia ja 5% hiilareita. Kokkaan ketoruokia päivittäin, esim tänään kukkakaalia ja tomaattijauhelihakastiketta. Lapsille pastaa lisäksi. Olen ollut ilman leipää, perunoita, riisiä, pastaa, maitoa, maanalaisia kasviksia. Käytän elehtrolyyttejä. Ap.

Ihan ok. että olet syömisistä selvittänyt hyvin kaiken. Voisit kokeilla sellaista, että syöt vähän enemmän hiilareita ja vähemmän rasvaa. Nuo suhteet on aika yksillöllisiä ja kaikille ei edes ihan ketoosi sovikaan. Kannattaa säätää niitä suhteita itselleen sopiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän