Ostaisitko tämän 1955€ (15% ale) maksavan nojatuolin?
https://www.finnishdesignshop.fi/fi-fi/tuote/solo-seat-nojatuoli-punain…
Mitä mieltä? Ajattelin tässä hankkia uuden nojatuolin, ja tuo näytti kivalta. On alennuksessakin 15%, kannattaako ostaa?
Kommentit (40)
Hah, heppoisen näköinen metalliputkikehikko, jossa nahanlätkät kiinni. En ostaisi tuohon hintaan.
Tekisin vaikka itse.
Vierailija kirjoitti:
Hah, heppoisen näköinen metalliputkikehikko, jossa nahanlätkät kiinni. En ostaisi tuohon hintaan.
Tekisin vaikka itse.
Oot joku juntti joka ei ymmärrä designistä yhtään mitään, huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi mitään design kalustetta koskaan.
Mikset? Tuolla muuten kaikki nojatuolit -15% löytyy Vitraa, Kukkapuroa ja Artekkia ym.
Koska funktionaalisuus > joku vam mai nen designi. Olen liian monta kertaa joutunut istumaan selänrikkojilla.
Kyllä design klassikot ovat usein tosi mukavia istua.
Ostin käytettynä 23 vuotta sitten 2 Artekin satulavyönojatuolia beigenä. Noissa on oikeasti hyvä istua, helppo siirtää ja mielestäni kauniit. Uskon, että menevät mulla loppuelämäni ja vielä perillisillekin. Jos löytää omaa silmää miellyttävän klassikkotuolin, kyllä se ihan hyvä sijoitus on. Ajaton.
Jatkan järkevä ostaa tavaroita, jotka kestävät ja jotka miellyttävät silmää. Se on ekologista.
En upottaisi noin paljon rahaa tuollaiseen hökötykseen. Mutta jos olisi varaa ja kotona tilaa, maksaisin kyllä tuhansia euroja aidosta pallotuolista. Se on paitsi upea myös mukava istua.
Ei ole mun makuni mukainen. Jos selkä nojaa johonkin metalliputkeen, niin luulisi sattuvankin.
Ale? Aivan varmasti eikä suinkaan hintaa ole nostetta ihan vain jotta sitä voidaan laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin vaikka itse.
Oot joku juntti joka ei ymmärrä designistä yhtään mitään, huoh...
Oot joku kädetön daiju, joka ei tajua, että aivan vastaavanlaisen jakkaran pystyy tekemään itse; mitat ja materiaalitiedot löytyvät helposti. huoh
Vierailija kirjoitti:
LOL, no en todellakaan. Harkinnassa on Ekornessin Stressless-tuoli.
https://www.finnishdesignshop.fi/fi-fi/tuote/eames-lounge-chair-uusi-ko…
Vitran Eames lounge chair olisi upea.
No nyt nauroin ihan ääneen. Ketjua avatessa en ollut varma oliko vakava vai vitsillä, enkä olisi millään tasolla osannut odottaa linkin takaa avautunutta uljasta ilmestystä.
Kiitos päivän piristyksestä. Parilla tonnilla haluaisin ainakin itse vielä ne loputkin siitä nojatuolista.
t. työkseen huonekaluja valitseva
Kyllä design klassikot ovat usein tosi mukavia istua.