Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kamalaa. Kirsi Salo pääsi viihteelle vasta kun vauva oli jo 2viikkoa!! :o

Vierailija
02.01.2007 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii sitä juosta vielä myöhemminkin... Tai sitten olisi kannattanut jättää lapset kokonaan tekemättä, jos noin hinku on.

Vierailija
22/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä Heikoin lenkki oli ihan viihteellistä katsottavaa. Ja Kirsi Salo sille hyvä juontaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitejä jotka ne sallivat. Eipähän sitten isänkään tartte tuntea oloaan ihan ulkopuoliseksi.

Jos ei lasta ole jätetty heitteille, vaan oman isän huomaan, niin mikä on ongelma?

Vierailija
24/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehtii sitä juosta vielä myöhemminkin... Tai sitten olisi kannattanut jättää lapset kokonaan tekemättä, jos noin hinku on.

olemaan tästä/näistä hetkeäkään erossa. Minnekään ei voi mennä, ellei kullanuput ole mukana... En silti väitä, ettette saisi lapsia hankkia.

Vierailija
25/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten jotkut jaksavat paheksua, jos äiti ei tuijota vauvaansa 24 h/vuorokausi, kun se on pieni. Aika menee nopeasti, juu juu, mutta itse en olisi ainakaan kestänyt olla tauotta vauvan kanssa.

Käyn treenailemassa ja välillä muuallakin monta kertaa viikossa, vauva on nyt kolme kuukautta. Pumppaaminen on helppoa, kun se on muodostunut jo rutiiniksi ja pakkasessa on aina maitoa. Isä hoitaa vauvaa hyvin, tuskin onnistuisi samalla tavalla, jos olisin koko ajan vieressä kyttäämässä.

Monissa maissa äitiysloma kestää vain muutaman kuukauden ja Suomessakin isä voi jäädä hoitamaan jo tosi pientä vauvaa kotiin äidin mennessä töihin. Mikä siinä isän hoidossa on niin kamalaa?

Vierailija
26/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun elämässäni ovatkin muut asiat etusijalla kuin viihteellä käyminen. Tehköön Kirsi Salo mitä lystää, ei se minulta ole poissa.

Vierailija
27/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa lähteä jumppaan päivällä 2-3 tunniksi, niin miksi ei ole sallittua lähteä illalla käymään kaupungilla? Ihan samahan se on!

Hienoa että isätkin hoitaa jälkipolviaan!

Vierailija
28/34 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut mun elämässäni ovatkin muut asiat etusijalla kuin viihteellä käyminen. Tehköön Kirsi Salo mitä lystää, ei se minulta ole poissa.

Vierailija
29/34 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mammat kritisoi joilla painoindeksi 35< . Ite homssusia takkutukkia, vauva tekosyy ettei uskalla itseään ulkona näyttää. Vauvoja tulee yks per vuosi tahtiin. Työelämässä enää ollenkaan. Ukkoa haukutaan kun luuhaa kokoajan töissä.

Ja nyt kun on joku edustavampi julkista työtä tekevä. Sitä mollataan kun ei ole kotona ipana nisissä kiinni roikkumassa.

Omaa pahaa oloaan vaan huutavat!

Vierailija
30/34 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että TÄYSimetys jatkuu, vaikka bilettääkin. Mun hyvä ystävä lähti eka kerran ulos ku vauva oli 2viikkoa, sen jälkeen lapsi ollu n. kerran viikossa yökylässä. Ihmetteli, ku maitoa ei tullu enää 2 kk jälkeen....voi pyhä yksinkertaisuus!

Vierailija
31/34 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään ehkä ihan tajua, että 2-viikkoisen malttaa jättää uudenvuodenbileiden takia, mutta sellasta se on. Itse kävin ulkona kun vauva oli 2 kuukautta, ja sekin jännitti kovin. Vaikka olen julkista työtä tekevä ei homssuinen kotiäiti : )

Vierailija
32/34 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän sä mahdat tarkottaa? kerran viikossa vai? Imetykseen vaikuttaa ihan varmasti, jos äiti on erossa yön viikossa puhumattakaan niistä tuntien muista menoista. parin kuukauden ikäinen vauva imee n. 3 h välein ja jos niistä joka toinen imetys jää väliin niin aivan VARMASTI vaikuttaa maidon tuotantoon.

Vierailija
33/34 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan... Itse en ole ainakaan koskaan tuntenut sellaista ylivertaisuutta lapseni hoitajana, ettenkö olisi luottanut siihen, että joku muukin pärjää lapsen kanssa muutamia minuutteja, tunteja tai jopa päiviä (nyt kun lapsi on jos isompi). Mutta yllättävän paljon tässä maailmassa on näitä korvaamattomia naisia, joiden elämä on keskittynyt jälkikasvun paapomiseen. No seuraukset näkee sitten avioerotilastoista....

Vierailija
34/34 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitähän sä mahdat tarkottaa? kerran viikossa vai? Imetykseen vaikuttaa ihan varmasti, jos äiti on erossa yön viikossa puhumattakaan niistä tuntien muista menoista. parin kuukauden ikäinen vauva imee n. 3 h välein ja jos niistä joka toinen imetys jää väliin niin aivan VARMASTI vaikuttaa maidon tuotantoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi