Voi kamalaa. Kirsi Salo pääsi viihteelle vasta kun vauva oli jo 2viikkoa!! :o
Kommentit (34)
Millaisia miehiä teillä sitten on , jos voi tuntea olonsa ulkopuoliseksi ellei saa olla ihan yksin ja itsekseen vastasyntyneen kanssa?
Meillä on tosiaan mies saanut kölliä vauva sylissä kuinka paljon tahansa vaikka itse olen kotosa.. Ja tosiaan lapsivuodeaika ei kyllä tule pahemmin rampattua missään.
varmaan ihan bilefiilis.. jälkivuoto lorahtelee ja rinnat on arat ; )
Käyttääkö joku vielä tollasta sanaa oikeasti? Kauanko itse makasit sängyssä kyseisenä " lapsivuodeaikana" ? Jestas miten antiikkisia ihmisiä sitä vielä löytyykin!
> Kirsi Salo pääsi uudenvuodenaattona ulos ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen [[huom! tämä iltiksen oma otsikko!!]]
Leila Itkonen
> Pari viikkoa synnytyksen jälkeen uuttavuotta juhlimaan lähtenyt juonta Kirsi Salo on hurahtanut perheensä toiseen pikkumieheen
- Vauva aivan ihastuttava, ei hänestä saa silmiä irti. Se on tyytyväinen, rauhallinen ja kaunis, kuten kaksi ka puolivuotias Aksukin, Kirsi kuvailee.
Hän, Sammy, ja pojat juhlivat vuoden vaihtumista perheen kesken jo päivällä.
- Ammuimme raketteja ja kävimme ulkona syömässä. Pienimmäistä imetin vielä kymmenen minuuttia ennen Kämppiin tuloani, Kirsi naureskeli.
Ennen eilistä hän ei ole malttanut lähteä pikkuisen luota kuin kauppareissulle. Myös esikoispoika AKsun hoitovietti on melkoinen.
- Aksu on usein silittämässä vauvan päätä jo siinä vaiheessa, kun minä olen vasta tulossa. Eikä Aksu ole edes yhtään mustis, Kirsi kehuu.
-
Lisäksi on pirteen ja onnellisen näköinen Kirsi-äiti kuvassa ja kuvateksti: " Kirsi Salo ja perhe lähtevät lapsiystävälliseen etelän lomakohteeseen heti, kun perheen pienin on valmis matkaan. - Saimme joululahja-arvalla matkarahat koko porukan reissuun" .
Teksti siis 2.1.2007 Ilta-Sanomista, anteeksi jos tuli kirjoitusvirheitä, kun kirjoitin nopskaan. Minusta teksti + kuva antoivat positiivisen kuvan - jälleen perheen Kirsi&Sammy elämästä :) Kiva lukea Kirsin kuulumisia - (varsinkin kun hänellä on pieniä lapsia kuten minullakin) tykkäsin hänen juontamastaan tv-visailusta :)
Vierailija:
Jos saa lähteä jumppaan päivällä 2-3 tunniksi, niin miksi ei ole sallittua lähteä illalla käymään kaupungilla? Ihan samahan se on!
Itse olen ollut noin pienestä erossa maksimissaan tunnin ja silloinkin kiire takaisin :).
Pienet vauvat ja äidit nyt vain kuuluvat yhteen, ei se ole pitkä aika kun ne on niin pieniä.
Vierailija:
Käyttääkö joku vielä tollasta sanaa oikeasti? Kauanko itse makasit sängyssä kyseisenä " lapsivuodeaikana" ? Jestas miten antiikkisia ihmisiä sitä vielä löytyykin!
KUN:
Kiva lukea Kirsin kuulumisia - (varsinkin kun hänellä on pieniä lapsia kuten minullakin) tykkäsin hänen juontamastaan tv-visailusta :)
Ei vauvat ja äidit! Sopivasti unohdetaan ne isät.. :(
Mulla jälkivuoto on ohi suurimmilta vuodoilta sairaalasta lähtiessä. Istua pystyy samana päivänä. Tottakai on eroja, mutta ei kaikki ole sairaita viikkoja ja halua olla 24/7 kotona, pitää antaa kasvatusvastuuta myös kumppanille.
Meillä mummot ja kummit kyselee lapsia yökylään.
Ei voi olla kamalasti traumatisoivaa jos äiti poistuu muutamaksi tunniksi tai illaksi jos lasta hoitaa aikuinen.
21
siinä kanssa äippä joka ajattelee vaan omaa napaansa.
Kyllä noille julkkis-bilettäjä-äideille, tai vauvoilleen, pitäisi saada joku seimi-iltahoitolaitos, jonne saavat viedä pikkuiset vauvansa hoitoon niin pääsisivät baanalle aiemmin.
Itselläni oli vauvan ollessa noinkin pieni oma takapuoli vielä helkutin kipeä. Ja vaikka ei olisikaan kipuja ollut, ei olisi kaapista löytynyt mitään kivoja vaatteita joihin olisin mahtunut.
Mun kuopus oli 3 viikkoa vanha, kun lähdin juhlimaan hyvän ystäväni 30-vuotissynttäreitä.
Kieltämättä vauvaa oli ikävä, mutta lupasin isälle että en soittele ja kysele tyhmiä " miten siellä menee" ? kysymyksiä.
Vierailija:
Mun kuopus oli 3 viikkoa vanha, kun lähdin juhlimaan hyvän ystäväni 30-vuotissynttäreitä.
Kieltämättä vauvaa oli ikävä, mutta lupasin isälle että en soittele ja kysele tyhmiä " miten siellä menee" ? kysymyksiä.
Työn kuvaan kuuluu edustaminen kissanristiäisissä. Ja lapsella on tosiaan isäkin. Kamalampaakin voi omalle lapselleen tehdä, kuin ansaita ruokaa pöytään.
Vierailija:
Sitä kun voi ns. lypsää talteen.
Ja lapsi voi tänä päivänäkin hyvin. Nyt reipas kuusivuotias.
Julkkikset ei voi noin vaan vetäytyä julkisuudesta.
Imetin ja luovuttanut olen kahdesta pennustani maitoa poiskin!
Hajoa tylsään elämääsi!
Kaikkien elämää kun ei rajota se että lisääntyy. Meillä lapset on ihan normaali jatke meille, elämä jatkuu synnytyksenkin jälkeen! Se, että joskus käy jossain ei tee ihmisestä huonoa äitiä!!!
En ymmärrä miksi aina tälläsiä toisten arvostelijoita putkahtelee, ookko itte täydellinen kun on varaa arvostella -varmaan kun olet sosiaalisesti rajoittunut lasten hankkimisen jälkeen, sulla riittää muitakin puheen aiheita kuin kakkavaipat??
Vierailija:
Imetin ja luovuttanut olen kahdesta pennustani maitoa poiskin!Hajoa tylsään elämääsi!
Kaikkien elämää kun ei rajota se että lisääntyy. Meillä lapset on ihan normaali jatke meille, elämä jatkuu synnytyksenkin jälkeen! Se, että joskus käy jossain ei tee ihmisestä huonoa äitiä!!!
En ymmärrä miksi aina tälläsiä toisten arvostelijoita putkahtelee, ookko itte täydellinen kun on varaa arvostella -varmaan kun olet sosiaalisesti rajoittunut lasten hankkimisen jälkeen, sulla riittää muitakin puheen aiheita kuin kakkavaipat??
Mitenköhän mokoma tohtii. Millastahan niillä on kotonakin, varmaan tosi sotkuista. Ja mieskin joku ihme rokkari. Voi hyvä tavaton. Niistä lapsista ei kyllä tuu mitään hyvää kun on tommoset vanhemmatkin. Voi että. Onneks meidän lapset on turvassa ja pidetään niistä hirmu hyvää huolta. Eikä kyllä kiinnostaiskaan yhtään mennä minnekään vaikka kutsuttaiskin, en tasan menis. Vauva-aika on niin kallista että aion olla koko ajan kotona ettei mitään mene ohi ja etenkin ettei vauvalle tule traumoja ja jotta siitä tulee tosi tasapainoinen. Toisin kuin Kirsi Salon ja sen mikäliehunsvottirokkarin kakaroista.