Mitä tekemistä teinin kanssa
Mitä sitä tekisi 17v teinin kanssa kaupungilla en vk-loppuna, sekä mitä kivaa tuon ikäinen voisi tykätä tehdä? Ainakin uusia aluvaatteita on vailla, niin vinkkejä siitä millasesta to ikänen vois pitää?
Kommentit (9)
Vie teini alusvaatteita myyvään vaateliikkeeseen (tai useampaan sellaiseen) ja anna hänen itse valita. Tuon ikäinen tietää jo, millaisista tykkää.
Muut viikonlopun tekemiset sitten vähän sen mukaan, mikä teiniä kiinnostaa. Hankala vastata, kun ei edes sukupuolta tiedä ja sitä, millaisista asioista kyseinen nuori on kiinnostunut.
Valitsette jonkun ostoskeskuksen, josta käytte liikkeet läpi, kaikkea ei tarvitse ostaa, on kiva katsoa mitä on myynnissä ja sovittaa vaatteita, tuon ikäinen ku sopii ihan aikuisten vaatteisiin nii ei tarvitse etsiä pelkästään teinimuotia.
Tuon ikäisen kanssa on kiva käydä kahvilla ja laadukkaassa ravintolassa syömässä.
Museo, elokuvateatteri, teatteri vois olla myös kivoja paikkoja kuluttaa aikaa.
Kysy hänetä itseltä.Emme tunne teiniäsi. Jokainen lapsi joka osaa puhua,osaa itse kertoa mitä haluaa tehdä.ps. Sama osaa kertoa itse mitä haluaa joulu laihjaksi,syntymäpäivä lahjaksi,rippi lahjaksi jne.
No eikö siltä voi itseltään kysyä? Mistä me tiedetään mistä se tykkää... ihmiset on yksilöitä.