Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen juttu

Vierailija
19.11.2023 |

Minä sain jokunen vuosi takaperin entiseltä naapurin mummolta rönsyliljan, kun hän muutti vanhusten asuintaloon (hän oli ikäisekseen tosi hyväkuntoinen ja teräväpäinen).

Kasvi suorastaan kukoisti ikkunallani, kunnes se n.kuukausi sitten vaan rupesi pudottelemaan lehtiään ja lopulta nuupahti kokonaan. 

Eilen kuulin yhteiseltä tutultamme, että tämä vanha rouva oli kuollut viime viikolla. Vaikka en usko yliluonnollisiin, niin aikamoinen sattuma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on energiaa, jos se kasvi oli kauan sillä toisella, se on voinut imeä samaa energiaa hänestä itseensä. 

Annan yksinkertaisen esimerkin:

Jos muutatte uuteen kotiin, eikö teilläkin mene hetki ennenkuin tunnette sen omaksi? se tarkoittaa että teidän energia ei ole silloin heti kättelyssä vielä täyttänyt sitä uutta asuntoa. 

Mielenkiintoinen aloitus. 

Vierailija
2/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä

Vierailija
4/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vuosikymmeniä mummoltani saatu rahapuu. Aikoinaan opiskelu- ja työttömyysaikana se pudotti lähes kaikki lehtensä. Olisikohan siinä lopulta ollut enää kolme lehteä. 

Sitten pääsin töihin ja aloin vaurastumaan. Nykyisin 30 vuotta myöhemmin se on melkoisen suuri ja pörheä, aivan kuin taloudellinen tilanteenikin. Vitsailenkin aina vaimolle, että jos lehtiä on pudonnut, täytyy aloittaa säästökuuri.

Vierailija
5/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvi tuli surulliseksi

6/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja hellyttävä juttu, vaikka olisikin vain sattumaa.

Vierailija
7/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on paljon rikkaampi ja omituisempi mitä luullaan

Vierailija
8/8 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin erikoinen tapaus sattui minulle eilen:

Kaunis nainen tuli kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi