Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustus ja vapaus

Vierailija
19.11.2023 |

Minulle on ennustettu, että tapaan uuden miehen, kun lehtiä on hiukan vielä puissa.

Nyt ei ole enää lehtiä puissa. Tämä ennustus ei toteutunut. Yhtäkkiä olen iloinen ja vapaa, ymmärrän, että maailma on avoinna minulle. Jotenkin tuo mies ja ajatus suhteesta häneen kahlitsi minua. Ei tehnyt mieli laittautua. Vaikka hän on mielestään avarakatseinen. Mutta ei kuitenkaan. Naiset hän lokeroi ja kuvitteli osaavansa sen hyvinkin. Minua hän ei tuntenut paljoakaan. 

Seksuaalisuuteni lukkiutui ja aistin mustasukkaisuuden. 

Kiitän näistä vuosista ja kaikista palveluksista, joita hän teki minulle. Toivon rauhaa hänelle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti hän ei ehkä olisi ollut tyyppiäni ja henkisesti hän on kaukana siitä, mitä arvostan.

Vierailija
2/6 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ja hänen ystävänsä. Tiedoksi, olette kaikki olleet väärässä arvioissanne ja analyyseissänne. Olisitte voineet ihan kysyä, jos joku asia askarruttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuitenkin, olette paljon auttaneet minua taloudellisesti, henkisesti ja muutenkin. Hyviä ja huonoja asioita. 

Asiat ovat tasapainossa. Nyt olen vapaa tapailemaan ja muodostamaan terveen parisuhteen. Olen paras versio itsestäni.

Vierailija
4/6 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan parisuhteen, jossa mies on uskollinen, ja johon voin luottaa siinä suhteessa. En pysty rakastumaan ihmiseen, joka ei voi olla uskollinen. Edes 95 % ajasta.

Vierailija
5/6 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ne kaikki kymmenen palvelusta, jotka on edesautettu. Asunto, auto, parkkipaikka, työpaikka, harrastus, muutama ystävä, hoitaja ja seksisuhde. Siinähän niitä.

Vierailija
6/6 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olisin hoitanut nämä asiat jotenkin muutenkin, että en ole kiitollisuudenvelassa. On myös huonojakin asioita, mutta en halua muistella niitä. Mitä väliä niillä on enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi