Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko saada uusi työpaikka..

Vierailija
19.11.2023 |

Onko kukaan muu samassa veneessä? Jälleen kerran hirveä ahdistus mennä huomenna töihin. 

Tilanne on se, että olen ollut monta kertaa pois työpaikasta erinäisillä vapailla ja kierrolla jne. Vapaiden aikana olen jotenkin jäänyt kelkasta työyhteisössä, tullut hieman ulkopuoliseksi, jotkut selkeästi ei ota enää mukaan juttuun eikä huomioi. Tästä on syntynyt sellainen kierre, että en edes tykkää enää mennä kahvihuoneeseen ja pääasiassa ruokailen yksin. 

Olen hakenut monia töitä tässä vuoden aikana, mutta en kertaakaan ole päässyt edes haastatteluun. En tiedä ketään, keltä voisi kysyä, että mikä hakemuksissani on pielessä, kun kuitenkin koulutusta on ja kokemusta jo. Toki kokemus on hyvin yksipuoleista, samassa töissä tosi pitkään. 

Oon niin hukassa itseni kanssa, kun kukaan voi olla työrintamalla. Ahdistaa ja harmittaa ja olen jopa todella epätoivoinen. Haluaisin todella kovasti uusia työtehtäviä uusissa ympyröissä. Kehityskeskustelu pian ja en tiedä, on tullut sellainen olo, että tekisi mieli suoraan sanoa, että en halua enää tehdä tätä työtä, että etsin uusia koko ajan. Olen todella epämotivoitunut ja pelkään, että irtisanon itseni pian. Työttömyyttä en kuitenkaan halua kokea, koska nytkään en meinaa uutta työtä saada? 

Mitä neuvoksi? Olen myös ihmeissäni, mutta jokaiseen työhön täytyy tätä nykyä olla jokin tutkinto. Jopa siivoojaksi pitää olla puhtaanapidon tutkinto tai joku sellainen, eli ei voi olettaa että saisi edes siivoojan työtä irtisanoutuessa. 

Mistä apua, menenkö työpsykologille juttelemaan? Olen aivan rikki. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi