Kyllä näin viisikymppisenä
Kommentit (38)
Minä en haluisi ainakaan.
mamma 55 vee
Joo ei tässä kuiteskaan jaksa enää mitään tehdä eikä kukaan enää töihin otakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tässä kuiteskaan jaksa enää mitään tehdä eikä kukaan enää töihin otakkaan.
ei niin kun asenne on tuo.
Vierailija kirjoitti:
mamma 55 vee
Ei toki ole pakko eläkkeelle jäädä, naiset voisi tehdä töitä vaikka 70 vuotiaaksi asti ja raskaita töitä tehneet miehet olisi oikeudenmukaista päästää eläkkeelle viimeistään 45 vuotta täytettyään!
Jos se olisi mahdollista, niin monikohan raaskisi jäädä? Harvalla viisikymppisenä vielä on kummoista eläkekertymää.
Vierailija kirjoitti:
mamma 55 vee
Et ehkä haluaisikaan, mutta kuka sinua edes tarvitsee enää työelämässä.
Itse olin ammatissa, jossa eläkeikä oli 45 vuotta.
Miten te ootte tuommoisia? Ei 50 v. ole vielä edes vanha.
En ole ehtinyt vielä edes töihin.
Olen ollut jo usean vuoden eläkkeellä, nyt viisikymmentä. En jaksaisi yhtään työelämää, hädin tuskin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mamma 55 vee
Puhu itsestäsi vaan !
otan osaa pahaan oloosi 💔
Vierailija kirjoitti:
Miten te ootte tuommoisia? Ei 50 v. ole vielä edes vanha.
Ihan tyypillisiä palstalaisia:
vali vali vali vali vali .
suomihan on Euroopan onnellisin maa 🤣
Kasvatuksellinen asia. Näytän esimerkkiä lapsilleni siitä kuinka aamulla noustaan sängystä ja mennään töihin (tai opiskelemaan). Teen tätä vielä ainakin 16 vuotta, nyt 50.
Täytin juuri 50v, mun ei todellakaan vielä kannata jäädä eläkkeelle kun en ole paljoa ehtinyt olemaan töissä. 12v vei opiskelut, 3 lasta sen jälkeen. Nyt vasta n. 10v ajan ollut kunnolla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mamma 55 vee
Puhu itsestäsi vaan !
Kuten kerroin: pääsin ammattini takia eläkkeelle 45-vuotiaana eikä ole paha olo - päinvastoin. 😊
Olen 50 vuotias ja en voisi edes ajatella jotain eläkettä. Olen hyvässä kunnossa, terve ja tykkään työstäni niin paljon, että tylsistyisin kotona nooeasti. Nytkin mietin jo huomista päivää ja suunnittelen tulevaa työviikkoa iloisena. Vaikka työni onkin fyysisesti keskiraskasta, niin jaksan oikein mainiosti puuhastella kaikkea iltaisin.
Ihmettelen siis ikäisiäni tyyppejä, jotka ovat ihan raatoja, huonossa kunnossa ja valittavat vain. Onko heillä mikään asia koskaan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 vuotias ja en voisi edes ajatella jotain eläkettä. Olen hyvässä kunnossa, terve ja tykkään työstäni niin paljon, että tylsistyisin kotona nooeasti. Nytkin mietin jo huomista päivää ja suunnittelen tulevaa työviikkoa iloisena. Vaikka työni onkin fyysisesti keskiraskasta, niin jaksan oikein mainiosti puuhastella kaikkea iltaisin.
Ihmettelen siis ikäisiäni tyyppejä, jotka ovat ihan raatoja, huonossa kunnossa ja valittavat vain. Onko heillä mikään asia koskaan hyvin?
Oletko oikeasti noin tyhmä?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mamma 55 vee
Puhu itsestäsi vaan !
Tästä kommentista voi päätellä, että jotain siivoojaa saattaa sylettää. Pieni palkka ja joutuu kärvistemään vähillä rahoilla.
Todellakin viiskymppisenä pitäisi päästä eläkkeelle.