Nyt puhuu Jussi Halla-ahon salarakas: näin 8 vuotta kestänyt suhde sai alkunsa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201705262200163416
Voi Jussi Jussi.
Ei pressa-ainesta.
Kommentit (301)
Jussi laitetaan ennätysten kirjaan , kokonaista 8 vuotta putkeen vaimon pettämistä mikä loppui vasta pohjaan palamiseen.. 🤭
Moi mä oon Jussi, mä oon neljän(4)...ööö...eiku...ööö.. viiden (5) lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama vaikka Jussilla olisi viisi vaimoa, hän on kuitenkin ainoa joka tajuaa, että rajojen pitää olla kiinni eikä tänne pidä haalia yhtäkään t-paikanhakijaa.
Ei presidentti tuosta päätä. Ettekö oikeasti tuon vertaa tiedä valtionhallinnosta? Kaikille vatipäille sitä annetaan äänioikeus. Ennen äänestystä pitäisi olla tentti, jossa kysytään ymmärtääkö miten päätöksiä eduskunnassa tehdään ja jos sitä ei läpäise, niin ei tipu äänioikeuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama vaikka Jussilla olisi viisi vaimoa, hän on kuitenkin ainoa joka tajuaa, että rajojen pitää olla kiinni eikä tänne pidä haalia yhtäkään t-paikanhakijaa.
Ei presidentti tuosta päätä. Ettekö oikeasti tuon vertaa tiedä valtionhallinnosta? Kaikille vatipäille sitä annetaan äänioikeus. Ennen äänestystä pitäisi olla tentti, jossa kysytään ymmärtääkö miten päätöksiä eduskunnassa tehdään ja jos sitä ei läpäise, niin ei tipu äänioikeuttakaan.
Nimenomaan. Ei kukaan presidentti teille mitään sinisilmäisten arjalaisten onnelaa pysty luoda.
Äänestää köhän salarakas Jussia.... Tuskinpa vain..
Miksi vihervasemmistolaiset naiset ovat mustasukkaisia Jussi Halla-ahosta?
:Presidenttinä aion... glup... tutustua moniin naisiin... klunk... jotka ovat minun mielestäni kauniita."
"Minusta ulkomaalaiset... glup... ovat uhka Suomelle, varsinkin... gluk... Afrikan sarvesta tänne tulevat *juo vettä* Näiltä ihmisiltä minä... klunk... öö leikkaan pois avustukset presidenttinä."
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoh, mitäs tuosta. Salasuhteita on kuule pilvin pimein muillakin miehillä. Ihan normi meininkin nykyään.
Missä muka normimeininkiä? Ei ainakaan Suomessa ole! Jos tuntisin moisen parin, niin sanoisin ekalle vaimolle, että lähde pois suhteesta.
No ihan löytyy vaikka Ruotsin kuningas, Englannista kuninkaan veli, jne jne. Kyllä noita pettäviä äijiä löytyy ihan roppakaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Jussi laitetaan ennätysten kirjaan , kokonaista 8 vuotta putkeen vaimon pettämistä mikä loppui vasta pohjaan palamiseen.. 🤭
Huomenta, kiitos aamun piristyksestä ja naurusta.....
Pettäminen ja siihen päälle vielä valehtelu salalapsesta. Lapsiparka.
RAISKARI OLI JO KOULUIÄSÄ JUSSI eikä ole siitä muutunut miksikään....EI PRESAKSI SUOMEEN...
Veikkaampa että aika monella poliitikolla on sutinoita sinne ja tänne. Toiset jäävät kiinni, toiset eivät. Onneksi emme tiedä mitä kaikkea kulissien takana tapahtuu.
ja mikä numero sieltä äänestyslappuun tuli, no 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 vuoden salasuhde ja salaperheen perustaminen vaatii kyllä jo systemaattista valehtelua ja sangen häikäilemätöntä luonnetta. Myös harhaista käsitystä omasta älykkyydestä, että pystyisi salailemaan ja pimittämään asian ikuisesti, vaikka tekee julkista työtä.
Eri juttu jos olisi vaan joku yksittäinen hairahdus, tai lyhyt salasuhde.
Tosiaan pitää olla moukka, että luulee että ei paljastu. Häpäisi vaimonsa ja 5 lastaan... Samalla saattoi kummankin suvun häpeään.. Hyi. 🤮
Pettämisen mestari.
Vierailija kirjoitti:
No ihan löytyy vaikka Ruotsin kuningas, Englannista kuninkaan veli, jne jne. Kyllä noita pettäviä äijiä löytyy ihan roppakaupalla.
Jotain kunikaallisia ukkoja. Liekö heistäkään monella kuitenkaan 2. perhettä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä raukkoja. Aina kaivamassa vanhoja juttuja.
Tää juttu ei vanhene kun siitä on todisteena lapsi
Naisena sääli niiiinn paljon Hillaa ja kaikkia lapsia ettei tulisi mieleenkään äänestää tuommosta moraalitonta.
No sitten näitä kylmiä ihmisiä on Suomessa pilvin pimein. Useat suomalaiset pettävät ja pettämistarinoita täällä vauvassakin riittää.