Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puoliso kertoo, miten naiset yrittävät iskeä hänen miestään ravintoloissa

Vierailija
19.11.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009920510.html

Johtopäätös on että rahalla saa naisia, vaikka uusi vaimo väittääkin että olisi rakastunut mieheen vaikka hän olisi ollut pennitön putkimies. Huvittavaa että naisten pitää aina väittää tällaista. Miksei vaan sano että raha ratkaisi.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton Iltiksen jutun luettuani aikoinaan mietin onko tämä Juha mahdollisesti narsissi (eiks toi rakkauspommitus ole niillä se 1. peliliike+muutenkin ilmeisen kp jätkä) ja saa nähdä miten suhde kehittyy kun honeymoon-vaihe on ohi. Mutta vaan taitaa rouvakin tietää mitä tekee. Loppujen lopuksi hirveän toisilleen sopivan oloinen pari. Toivotaan, että nyt paremman lompakon löydettyään rouva jättää varkaudet vähemmälle. 

Vierailija
42/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lopulta oli tämäkin nainen rahan perässä toisin kuin tuo mies luuli.

Käsi pystyyn yllättyneet. Mies ei varsinaisesti ole mitään komistus ja ikäeroakin on aika reippaasti. Tottakai kyse on rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, Seiska! Nyt olisi kiva saada menaisten juttuun jatko-osa, "Miljonääri ja varas - vuosisadan rakkaustarina". 

Vierailija
44/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi pystyyn yllättyneet. Mies ei varsinaisesti ole mitään komistus ja ikäeroakin on aika reippaasti. Tottakai kyse on rahasta.

No mutta reiluuden nimissä kysyttäköön, että jos miehen hurmaamistekniikka on se, että vie kumppaniehdokkaan tyyliin viikon tuntemisen jälkeen luksuslomalle ja törsää siihen hetkessä 100k ostelemalla merkkikamppeita ja fiiniä viiniä, niin millaisen ihmisen sillä on tarkoitus saada? Eli rahalla pitäisi pystyä hurmaamaan naisen, mutta tämä nainen ei saisi olla rahan perään? 

Vierailija
45/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ukko tiennyt varkauksista? Jos ei ole, voipi Netalle koittaa vähän köyhemmät ajat taas pian. 

Vierailija
46/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko rouva pimittänyt taparikollisuutensa mieheltään täysin? Ei jumala**a miten nololta vaikuttaa aiempi artikkeli nyt.. oisko kannattanut vähän tutustua ennen naimisiinmenoa? luuliko vaimo ettei nämä tule ilmi? Ilmeisesti seiskan jutun mukaan kieltää kaiken, joten kleptomaanin lisäksi patologinen valehtelija?

Ilmankos oli kiire naimisiin.

Vierailija
47/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin puuduttavaa kun tällä palstalla jotkut miehet jankuttaa, että kaikki naiset ovat vain rahan perään. Todellisuus on, että ei todellakaan ole vaan tietynlaiset naiset ovat rahan perään. En ole koskaan kuitenkaan ymmärtänyt näitä naisia, että miten he pystyvät olemaan jonkun kanssa pelkän rahan vuoksi. Itseä oksettaisi ja ahdistaisi olla parisuhteessa ja intiimisti miehen kanssa jota en rakasta enkä halua. Ahdistuisin hengiltä parisuhteessa jossa en toista rakastaisi. Mielummin olen yksin kuin ihmisen kanssa jota en rakasta.

Itse kuulun niihin naisiin jonka kohdalla ei auta miljoonat tai sitäkään isommat summat jos mies ei ole mua kiinnostava. Siis mies omana itsenään ei ole kiinnostava. Ihan sama rahoilla, jos mies ei ole mun makuun. Jos mies on totaalinen kuspää, niin ei siinä rahat auta. 

Mulle kelpaa vallan mainiosti ihan tavallinen duunarimies. Sellaisen kanssa menin naimisiinkin ja ihan rakkaudesta. Ei ollut kyse mistään varakkaasta miehestä vaikka mies mua 16 vuotta vanhempi. Ihan tavallinen duunarimies siis. Tämä suhde ei kuitenkaan kestänyt ja pian tulee avioero voimaan. 

Viola44

Vierailija
48/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ukko tiennyt varkauksista? Jos ei ole, voipi Netalle koittaa vähän köyhemmät ajat taas pian. 

Ei missään nimessä. Tässähän on kirjan jatko-osalle kohta ensimmäinen luku kirjoitettu. 

Vierailija
49/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta reiluuden nimissä kysyttäköön, että jos miehen hurmaamistekniikka on se, että vie kumppaniehdokkaan tyyliin viikon tuntemisen jälkeen luksuslomalle ja törsää siihen hetkessä 100k ostelemalla merkkikamppeita ja fiiniä viiniä, niin millaisen ihmisen sillä on tarkoitus saada? Eli rahalla pitäisi pystyä hurmaamaan naisen, mutta tämä nainen ei saisi olla rahan perään? 

Hyvä kommentti tämä viimeinen.👍

Vierailija
50/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Onneks omassa tuttavapiirissä ei ole tuollaisia ihmisiä. 

Enkä kyllä ollut kuullutkaan tästä miljardööri-Kukkosesta.

Vierailija
51/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kysymyshän on siitä, tajuaako tämä mies ilmeisen vai uskotteleeko muille ja jopa itselleen muuta. Kyseinen miestyyppi on oikeasti vaatimattomalle naistyypille aivan punainen vaate. 

Tällaiset ihmiset (molemmat) eivät saa tarpeekseen huomiosta ja kuvitellusta kateudesta. Se, mitä tässä tosiasiassa ihmettelen enää on, että lehdet kirjoittelee yhä näitä satuja ja ilmeisiä humble brag -juttuja ajatellen, että ihmiset näihin yhä uskoo. Minua nämä lähinnä huvittavat, koska nämähän poikkeuksetta paljastuvat täydeksi humpaksi.

Vierailija
52/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miljonääri saanut kuin noin karseen näkösen muijan🤣

Ihan tavallisen näköinen nainen, ei karsean näköinen. Vähän sulla nyt todellisuudentaju kateissa. 

Viola44

Vierailija
53/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tämä epärehellinen pikkurouva pilasi nyt miehensäkin maineen, vain idiootti jäisi tuollaisen ahneen korpin kanssa yhteen. Toive tällä miehellä taisi olla löytää aitoa rakkautta, onneksi tuli tämän naisen kierous nyt ilmi. Harmi, että ehtivät jo avioon.

Vierailija
54/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin melkoisen hämmentynyt ja epäluuloinen jos mies lyhyen tuttavuuden jälkeen alkaisi tekemään tuollaista. Tulevan ex-aviomiehen kohdalla olin ihmeissäni jo siitä, että alle kuukauden seurustelun jälkeen halusi lähteä mun kanssa yhden yön laivareissulle Turusta. Maksoi matkan vieläpä Siljan pisteillä eikä tarvinnut käyttää paljon omaa rahaa siihen. Mies myös osti mulle korvikset ystävänpäivälahjaksi kolmen viikon seurustelun jälkeen. Ei ne mitkään kalliit korvikset olleet, muutaman kympin kuitenkin. 

En mä suoraan sanottuna tykkäisi, että mies alkaa heti paasaamaan rahaa uuteen kumppaniin. Tulisi vaivautunut olo.

Viola44

Vierailija
55/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosta naisesta kyllä paistoi minun mielestä jo aiemmin läpi.. Yritti niin kovasti esittää jotain herttaista naapurin tyttöä, joka muka häkeltyi merkkivaatteista. Olikin sitten epäluotettava rikollinen ja ahne varas.

Vierailija
56/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Kaurakuningas Kukkonenkaan mitenkään erityisen kunnolliselta vaikuta. Päihdeongelmia ja muuta sekoilua ihmissuhteissa. Varmaan oikein sopiva pari. Jakavat samat elämänarvot ja halun luksuselämään. Kaurakuningas kehuskeli tuhlanneensa 700 000 euroa tähän myymälävarkaaseen neljässä kuukaudessa. Ei ihan täyspäistä touhua...

Vierailija
57/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen.

"En minä rahaan rakastunut...mutta onhan tämä nyt ihanaa hihi"

"Minä olen vihreä ja vasemmistolainen...mutta mies aina ostaa kaikenlaista hihi"

Vierailija
58/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Kaurakuningas Kukkonenkaan mitenkään erityisen kunnolliselta vaikuta. Päihdeongelmia ja muuta sekoilua ihmissuhteissa. Varmaan oikein sopiva pari. Jakavat samat elämänarvot ja halun luksuselämään. Kaurakuningas kehuskeli tuhlanneensa 700 000 euroa tähän myymälävarkaaseen neljässä kuukaudessa. Ei ihan täyspäistä touhua...

Maksoihan tuon naisen velat mitä on tullut käräjiltä?

Vierailija
59/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin puuduttavaa kun tällä palstalla jotkut miehet jankuttaa, että kaikki naiset ovat vain rahan perään. Todellisuus on, että ei todellakaan ole vaan tietynlaiset naiset ovat rahan perään. En ole koskaan kuitenkaan ymmärtänyt näitä naisia, että miten he pystyvät olemaan jonkun kanssa pelkän rahan vuoksi. Itseä oksettaisi ja ahdistaisi olla parisuhteessa ja intiimisti miehen kanssa jota en rakasta enkä halua. Ahdistuisin hengiltä parisuhteessa jossa en toista rakastaisi. Mielummin olen yksin kuin ihmisen kanssa jota en rakasta.

Itse kuulun niihin naisiin jonka kohdalla ei auta miljoonat tai sitäkään isommat summat jos mies ei ole mua kiinnostava. Siis mies omana itsenään ei ole kiinnostava. Ihan sama rahoilla, jos mies ei ole mun makuun. Jos mies on totaalinen kuspää, niin ei siinä rahat auta. 

Mulle kelpaa vallan mainiosti ihan tavallinen duunarimies. Sellaisen kanssa menin naimisiinkin ja ihan rakkaudesta. Ei ollut kyse mi

Sama asia puuduttaa. Kaikki tai edes valtaosa naisista ei ole ostettavissa. Eikä valtaosa kadehdi tällaisten ihmisten elämäntapaa millään muotoa.

Itsellä miehiä oli nuorena tarjolla todella paljon ja myös hyvin varakkaita. Näistä moni oli sellainen, joka olisi käyttänyt rahojaan ylenmääräiseen hemmotteluun ja ylisti maasta taivaaseen (joka ei koskaan kestä).

Nain sitten itsekin duunarin, joka tosi silloin opiskeli. Hän sittemmin vaurastui eikä vähiten, koska olen tukenut häntä - ja tämä myös hyvin huonoina ja vaikeina aikoina. 

Tässä tarinassahan minä olen tällä palstalla nyt sitten siipeilijä ja roikun varakkaassa miehessä. Tosiasiallisesti mies on se, joka on minulle rakas. Jos omaisuus menisi huomispäivänä, se ei muuttaisi mitään meidän välillämme.

Vierailija
60/76 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on siinä että mies on sentään saavuttanut jotain, nainen ei. Näin päin se menee poikkeuksetta, jos vain toinen on menestyjä, on se menestyjä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme