Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö olla huolissaan, vaimo on tavoistaan poiketen alkanut paljon enemmän leipomaan ja laittamaan ruokaa.

Vierailija
19.11.2023 |

Vaimo on nämä aina meillä hoitanut. Ennen se ei ole tehnyt kuin minimin ja käyttänyt paljon valmistuotteita josta olen hänelle huomautellut. Nyt on alkanut leipomaan ja laittamaan ruokaa koko ajan jo pidemmän aikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää hyvitellä sulle sitä että pettää tai ainakin aikoo. Niinhän miehetkin tekee vastaavissa tilanteissa, tuo vaimolle kukkia ja seksiäkin on enemmän kun on huono omatunto.

Ei. Hän ei käy päivisin missään eikä kukaan käy täällä. Mistäkö tiedän? Sitä en kerro.

Siinä etätöiden lomassa ainakin minä viestittelen työkaverimiesten kanssa kaikenlaista ja puolet toimistopäivistä on oikeasti lomapäiviä kollegan kanssa syvätutustuessa.

Vierailija
22/24 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talous, on halvempaa tehdä itse.

Miksi nainen käyttäisi paljon aikaa ja vaivaa säästääkseen miehen rahoja? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää sua, ihan selvästi, tuo on aina paha merkki.Niin ja sinä oot narsisti,ja sun syytä pettäminen.

Miksi edes huolii muijakseen jonkun ruman akan ja sitten sitä pitää pettää?

Vierailija
24/24 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa. Mihin se kaikki ruoka menee? En naisena varmaan tekisi noin ainakaan kipeänä tai väsyneenä. Korkeintaan jaksavana ja piristyneenä. Haluaako tehdä etukäteen valmiiksi enemmän. Ehkä on rahaa ostaa ruokaa ja tehdä sitä, kokkailla, kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän