Jos ns. hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa oleva mies kohtelee teitä huonosti
Kommentit (12)
Kukaan ei ole vastuussa toisen päättämästä kokemuksesta, enemmän nämä jutut naurattavat. Hän ei tervehtinyt kaupassa, no voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vastuussa toisen päättämästä kokemuksesta, enemmän nämä jutut naurattavat. Hän ei tervehtinyt kaupassa, no voi kyynel.
Esimerkiksi väkivalta tai lähetetty materiaali.
Riippuu hyvin pitkälti siitä mitä tarkoitat huonosti kohtelemisella.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hyvin pitkälti siitä mitä tarkoitat huonosti kohtelemisella.
Esimerkiksi henkistä ja fyysistä väkivaltaa, sekä sopimattoman kuvamateriaalin suoltamista yllättäen ja pyytämättä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi väkivalta tai lähetetty materiaali.
No väkivallan teot ja kaikki laiton toiminta viedään poliisille ja sitä kautta sitten tulevat julkiseksi jos on tullakseen.
Jos on mulkku niin on mulkku. Ja luonnollisesti jos on vaikka luottamustehtävässä, kaupunginvaltuustossa tms. niin ihmisten pitää tietää minkälainen ihminen se on jota ovat äänestäneet. Tavallisen pulliaisen mulkkuus ei tarvitse olla niin julkinen, koska hän ei ole julkisessa virassa tai missään. Ei kukaan vieras ihminen välitä että joku naapurin erkki on mulkku, mutta jos poliitikko tai ison firman johtaja, jota olet pitänyt kunnon ihmisenä on mulkku, niin on se hyvä tietää että osaa boikotoida.
Eikä sukupuolella tässä ole mitään merkitystä. Kyse on luonteen mulkkuudesta, ei haarovälin.
Luultavasti viimeisenä (tosin tuskin ikinä) soittaisin jonnekin iltapäivälehteen tai tekisin tuohtuneen somepäivityksen.
Poliisin kanssa asiointi varmasti riittää, mikäli asia niin vakava on.
Iltalehtiin soittelijat on outoja huomionhakijoita mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti viimeisenä (tosin tuskin ikinä) soittaisin jonnekin iltapäivälehteen tai tekisin tuohtuneen somepäivityksen.
Poliisin kanssa asiointi varmasti riittää, mikäli asia niin vakava on.
Iltalehtiin soittelijat on outoja huomionhakijoita mielestäni.
Lähinnä kuva- ja tekstimateriaali saattaisi kiinnostaa lehtiä. Ne voisin heille toimittaa. Samassa numerossa mainitaan titteli ja esillä myös kíkkeli.
Silloin kun olin asiakaspalvelussa ja tuli näitä "tärkeitä" ihmisiä kyseleen että etkö tiedä kuka minä olen niin soitin vahtimestarit paikalle ja sanoin että täällä on taas yks dementikko joka kyselee että tietääkö kukaan kuka hän on. Tulkaa auttamaan että saadaan vaari kotiinsa. Loppu ne kyselyt.;) Enkä edelleenkään tiedä keitä ne oli.
Totta kai kerron kaikille. Häpeä kuuluu yksin tekijälle.
Jos minua kohdellaan huonosti teen asiasta aina julkisen.