Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsimyksen tarkoitus.

Vierailija
19.11.2023 |

Mihin kategoriaan kuuluu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsimyksen ja kivun kokemuksen tarkoitus on saada olento välttämään asioita ja kokemuksia jotka aiheuttavat kipua ja kärsimystä. Evoluution aikaansaama reaktio joka auttaa hengissä säilymistä ja geenien olemassaolon jatkumista.

Riippuu täysin mistä on kyse. Miksi joku ajattelee jonkun kivun olevan edes kärsimystä? Todellinen kärsimys on muuta.

Epäsuosittu kommentti mutta juuri näin

Rehellisyys ei ole ollut suosittua, olet oikeassa. Ei ole aina oikotietä onneen ja toiset saavat elämässä oikeasti kannettavaa enemmän. Oma polku täytyisi hyväksyä.

Vierailija
22/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luulee kärsimyksen jotenkin ylevöittävän, niin on väärässä. Kärsimys vain sattuu tavalla tai toisella. 

Tottahan se on mutta koko kärsimyskokemus vahvistaa ja se todellakin tuo hyvää oloa sekä itsearvostusta lisää. Eli siis ylevöittää hyvällä tavalla pysyvästi.

Sanopa tuo sama syöpäsairaille ja vastaaville.

Vain päästään pöpi ajattelee noin.

T: tuntematon 

Väitätkö että heidänkin kohtalonsa on minun syyni? Sanopas itse jotakin lohduttavaa. Mitä sanot? Kyllä se siitä? Kärsi kärsi ja olet parempi ihminen? Vai mitä muuta? Sinähän se pöpi tässä olet. Eiköhän tämä ilkeily jo riittäisi. Et ymmärrä elämästä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäsairas kärsii siitä että on ollut paha ihminen elämässä. Mitäs siihen pöpi sanot?

Vierailija
24/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpäsairas kärsii siitä että on ollut paha ihminen elämässä. Mitäs siihen pöpi sanot?

Pahat ihmiset kärsivät koko ajan kun eivät ota vastuuta sekä kiusaavat vain muita. Heidät tulee nujertaa. Heidän päällensä kuuluu kaataa ämpäritolkulla myrkkyä sekä katsoa kun he todellakin kärsivät. Tunnistat heidät pistävästä pahasta energiasta, katso heitä puhtain silmin niin sinä näet kuinka he kituvat.

Vierailija
25/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luulee kärsimyksen jotenkin ylevöittävän, niin on väärässä. Kärsimys vain sattuu tavalla tai toisella. 

Tottahan se on mutta koko kärsimyskokemus vahvistaa ja se todellakin tuo hyvää oloa sekä itsearvostusta lisää. Eli siis ylevöittää hyvällä tavalla pysyvästi.

Väitätkö että heidänkin kohtalonsa on minun syyni? Sanopas itse jotakin lohduttavaa. Mitä sanot? Kyllä se siitä? Kärsi kärsi ja olet parempi ihminen? Vai mitä muuta? Sinähän se pöpi tässä olet. Eiköhän tämä ilkeily jo riittäisi. Et ymmärrä elämästä mitään.

Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Sinähän se itse olet sitä mieltä, että muiden kärsiminen on ok. 

Kipu ei ylevöitä ketään. Se tuhoaa elämän ja jättää jälkeensä ihmisraunioita. Minä puhun ainoastaan omasta puolestani.

Vierailija
26/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tiedä kivuista mitään. Pidä pääsi kiinni lumppu.

Vierailija
27/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsiko on paha ihminen? Vanhus, joka on ollut hyvä ihminen? 

Vierailija
28/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Voitko tarkentaa?

Etsitäänkö näin yleismaailmalliseen kaikkia koskevaan asiaan selitystä.

Vierailija
29/29 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Voitko tarkentaa?

Etsitäänkö näin yleismaailmalliseen kaikkia koskevaan asiaan selitystä.

Onhan se monimutkaista. Toisen ilo voi olla toisen kärsimys.