Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla soittaa huoltoyhtiöön.

Vierailija
19.11.2023 |

Asun vuokralla kerrostalossa, ja asunnossani on useampikin vika, mikä pitäisi korjata (vessan hana tiputtelee, pistorasia meinaa lähteä seinästä irti, kun siitä irrottaa johtoa, ja nyt sitten vielä patterin termostaatti hajosi; siis patteri toimii, mutta lämpöä ei saa säädettyä)

Ja en uskalla soittaa huoltoyhtiöön, kun pelkään, että minun väitetään hajoittaneen nuo kaikki, ja saan jonkin hirmuisen laskun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja huoltoon soittamisen aiheita nuo ovat, ei kukaan ajattele yhtään mitään.

Vierailija
2/5 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun väitetäänkin hajottaneen ne jos et tilaa huoltoa paikalle. Sinun vastuulla on pitää kämppä kunnossa ja tiedottaa vioista ja puutteista. Minulla kävi kerran sähkäri laittamassa koko kämpän pistorasiat kun ne oli revitty pilalle edellisen asukkaan toimesta, keittiön kaappeihin oli ruuvattu kahvat päin hittoa, ne korjattiin ja asunnon sisäovien kahvatkin ja lukot laitettiin paikoilleen. Kun muutin pois niin kämppä oli paremmassa kunnossa kuin minun sinne muuttaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun päästät kaiken rapistumaan, se ei ole kallista ja hengenvaarallista?

Vierailija
4/5 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et soita niin olet isoissa ongelmissa.

Vierailija
5/5 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan, nuo on ihan tavallisimpia vikoja mitä olla voi, ei niillä ole mitään tekemistä sinun toimien kanssa.

Jos et halua soittaa, onko mahdollisuutta jättää vikailmoitus sähköisesti nettisivujen kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan