Mitä olet syönyt tänään?
Itse söin aamiaiseksi energiajuoman 0.5 litraa sokerillinen ja lihapiirakka.
Kahvilla söin piparkakku munkin.
Kohta paistan itselleni 4 grillimakkaraa ja n. 400g ranskalaisia perunoita.
Luultavasti syön tuon kaiken yksin, koska olen näkäinen, juomaksi on varattu 1 litra appelsiinimehua, sekin menee varmaan kaikki kerralla.
Kommentit (17)
Aamulla aittaleipää cheddarjuustolla, maitokahvi
Lounas pala itsetehtyä tonnikalapizzaa
Maitokahvi, rivi suklaata, laku
Kohta kasviscurrya ja 100g jäätelöä
Minkälainen peto sieltä kirjoittelee. Kuulostaa todella valtavalta määrältä ja epäterveelliseltä :D?
Kauraleipää, kaurapuuroa ja kauravälipalapatukan :D Joo, pakko mennä kauppaan kun kaapit ihan tyhjät nyt.
En mitään. Kaapissa on vain nuudeleita, ei ole vielä mieli tehnyt niitä. Ei jaksa kauppaan tänäänkään.
Aamulla Vaasan ruispalan kanssa juustoa ja pieniä oranssitomaatteja, kananmuna ja kahvia, iltapäivällä siskonmakkarasoppaa, näkkileipää ja piimää.
Jälkkäriksi valkosuklaapuikkojäätelö pakasteesta.
Venlafaxiinia. 150 mg Venlafaxiinia.
Kaurapuuroa aamulla, lounaaksi valkoisia papuja, bataattimuhennosta ja tomaattisalsaa, illalliseksi karjalanpiirakka.
Kuinka energiajuomaa syödään? Teitkö siitä sorbettia?
kalapuikkoreissumieshamppari juustolla ja majoneesilla, rasvaton maito, nam.
Kaurapuuro omenalla, kanelilla, pähkinöillä ja maitorahkalla. Jauhelihakastiketta ja perunaa, kasviksia. Korvapuustikaurapatukka, persimon, suklaaproteiinijuoma. Mietin että hakisko jotain herkkua vielä mutta en taida jaksaa
Aamulla savulohiruisleivän ja kahvia, päivällä muutaman keksin, kohta kanasalaattia ja sämpylää. Illalla vielä juustoja ja jätskiä :)
Aamupalaksi litra vettä ja 2 mukia kahvia
Lounaaksi 2 kananmunaa, puolikas paprika, porkkana, 2 ohutta ruisleipäviipaletta, polar-juustoa ja oivariinia
Välipalaksi minttuteetä
Päivälliseksi iso annos riisiä, kasviksia ja tofua ja 2 kanansiipeä, jälkkäriksi päärynä
Illalla varmaan maustamatonta jogurttia, mustikoita ja manteleita
Keitetyn kananmunan, uunilohta ja kukkakaalimuusia. Vettä litroittain. Olen ketolla eikä ole yhtään nälkä.
Kaurapuuroa, omenahilloa,
Eilen leivottua leipää metvurstilla
Italialaisyrtein maustettua grillimakkaraa
Aamulla kaurapuuroa vadelmakeitolla, palan paahtoleipää juuston ja punaisen paprikan kanssa, keitetty kananmuna, appelsiinimehua ja kahvia sokerin ja maidon kanssa. Lisäksi aamulääkkeet.
Päivällä lohikeittoa, ruisleipää margariinilla, rasvatonta maitoa, vettä ja klementtiini.
Iltapäivällä kuppi kappia maidon ja sokerin kanssa, mehua ja pullansiivu. Lisäksi päivälääke.
Alkuillasta janssonin kiusausta, vihersalaattia, ruisleipää margariinilla, rasvatonta maitoa ja vettä.
Iltapalalla vielä leipää margariinilla ja juustolla, viiliä ja mehua sekä iltalääkkeet.
Ja kyllä, minulla on iso perse.
Jotain punalaputettua pakastimesta.