Nainen: Miehen orgasmi?
Onko seksi miehen orgasmin ympärillä eli haluat miehelle orgasmin tai tiedät, että seksi päättyy vasta, kun mies saa siemensyöksyn? Vai voitko lopettaa seksin, vaikka mies ei ole vielä saanut orgasmia?
Kommentit (15)
Outo kysymys. Tottakai voi lopettaa ennen miehen laukeamista, mutta ei meillä ainakaan seksi lopu miehen saamiseen.
Ja seksi ei meillä tarkoita pelkkää yhdyntää, vaan paljonkin kaikenlaista.
Sekö on ihanteesi, että seksi päättyy miehen orgasmiin? Kuulostaa tylsältä seksiltä. Joskus seksi jatkuu miehen orgasmin jälkeen ja päättyy toiseen orgasmiin, joskus hän vain auttaa minua saamaan orgasmin oman orgasminsa jälkeen. Saamme lähes aina molemmat orgasmin.
Seksi päättyy kun mies saa. En näe järkeä lopettaa aiemmin (silloin hän olisi ihan varmasti pettynyt, ja kyllä se häiritsisi minuakin) ja sen jälkeen hän ei pysty jatkamaan. Tällä mennään, eiköhän se ole yleisin kuvio muutenkin.
Me saatetaan jättää miehen tuleminen seuraavalle kerralle (tai omani, jos ei vaan irtoa). Sitten jää päälle mukava fiilis, jota on kiva mehustella. Kun sitten pääsee huipulle parin päivän odotuksen jälkeen, se tuntuu vielä paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli itseäni parikymmentä vuotta vanhempi rakastaja, joka laukesi hyvin harvoin. Meillä oli monen tunnin mittaisia sessioita, joista toivon hänen nauttineen yhtä paljon kuin itseni.
Lopetimme silloin, kun hän halusi lopettaa.
Mitä nää monen tunnin sessiot on? Mä olen seurustellut 6 naisen kanssa vakavammin ja kymmenien ei vakavammin. Mulla kestää tulla 15-25,min ja jokaikinen on valittanut tuosta kestosta 😂. Nykyinen vaimokin saa tuossa ajassa 3-4 kertaa. Sit on klidde jo liian kipeä jatkamaan samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Seksi päättyy kun mies saa. En näe järkeä lopettaa aiemmin (silloin hän olisi ihan varmasti pettynyt, ja kyllä se häiritsisi minuakin) ja sen jälkeen hän ei pysty jatkamaan. Tällä mennään, eiköhän se ole yleisin kuvio muutenkin.
Sama. Ja mies pitää huolen et mä saan tietty ensin, tai jos tiedän ettei tule niin sit "annan luvan" laueta kun haluaa. En ymmärrä miksi kukaan haluis jatkaa orkun jälkeen. Ei mies ainakaan pysty heti perään uudelleen (ehkä joskus nuorempana, nyt 55+) .
No tääl aina liioitellaan ja jengi laskee varmasti siitä kun annetaan eka suudelma 😂. En minä ainakaan naisena haluaisi et mun sisällä on tuntikausia mies. Vielä jos tämä mies liikkuu tai on vaikka polvien varassa Johan tossa loppuu kuntokin ja koko sänky on hikeä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli itseäni parikymmentä vuotta vanhempi rakastaja, joka laukesi hyvin harvoin. Meillä oli monen tunnin mittaisia sessioita, joista toivon hänen nauttineen yhtä paljon kuin itseni.
Mitä nää monen tunnin sessiot on? Mä olen seurustellut 6 naisen kanssa vakavammin ja kymmenien ei vakavammin. Mulla kestää tulla 15-25,min ja jokaikinen on valittanut tuosta kestosta 😂. Nykyinen vaimokin saa tuossa ajassa 3-4 kertaa. Sit on klidde jo liian kipeä jatkamaan samana iltana.
Olen eri, mutta ei kai tuo seksi on sellaista "nylkyttämistä" 15-25 min? Se on kamalaa...
Suomalaisten keski yhdyntä taisi kestää alle 5minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja mies pitää huolen et mä saan tietty ensin, tai jos tiedän ettei tule niin sit "annan luvan" laueta kun haluaa. En ymmärrä miksi kukaan haluis jatkaa orkun jälkeen. Ei mies ainakaan pysty heti perään uudelleen (ehkä joskus nuorempana, nyt 55+) .
Mun mies on 55+ ja pystyy kyllä uudestaankin halutessaan, mutta se pitää tehdä välittömästi sillä tavalla, että penis ei ehdi lerpahtaa eli siitä aloitetaan saman tien kiihottaminen uudelleen. Lähes aina se olisi mahdollista eli seisokkia on vielä jäljellä orgasmin jälkeen, mikä on tietysti erittäin hyvä ominaisuus, jos en vielä itse ehtinyt saada. Vain silloin jos mies on väsynyt, niin tuo ei onnistu eikä onnistunut nuorempanakaan. En ole huomannut minkäänlaista erektion heikentymistä hänellä, esimerkiksi arkisesti halatessa hän saa herkästi erektion ihan kuin nuorenakin.
Vierailija kirjoitti:
No tääl aina liioitellaan ja jengi laskee varmasti siitä kun annetaan eka suudelma 😂. En minä ainakaan naisena haluaisi et mun sisällä on tuntikausia mies. Vielä jos tämä mies liikkuu tai on vaikka polvien varassa Johan tossa loppuu kuntokin ja koko sänky on hikeä täynnä.
No kyllä minä ainakin lasken seksin alkavan siitä kun mennään sänkyyn ja aloitetaan hyväily. Minusta sellainen seksi on tylsää, joka tarkoittaa aina vain yhdyntää. Tykkään monipuolisesta seksistä, mutta ei meidän sessiot tuntikausia kyllä kestä. 45 min. on aika normi, kun otan suihin niin 20-30 min. ja siihen sisältyy myös mun oma orgasmi suihin ottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan painajaista tällaset "harvoin laukeavat" loputtomiin nylkyttävät miehet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei kai tuo seksi on sellaista "nylkyttämistä" 15-25 min? Se on kamalaa...
Alussa hitaampaa, paljon suutelua ja hyväilyä. Pikkuhiljaa koventaen tahtia. Lopussa täytyy rynkyttää ihan kunnolla jos meinaan tulla.
Seurustelen tosi kovakuntoisen naisen kanssa ja hänenkin ratsastus kestää maximissaan 20min sit alkaa neidon kunto hyytyä.
Haluaisin oikeasti nähdä tälläisen 2-3h session.
"Haluaisin oikeasti nähdä tälläisen 2-3h session."
Se on varmaankin monipuolista seksiä, jossa tehdään monia asioita, tantraseksiä tai jotain sen tapaista.
Kyllä meidänkin seksi kestää välillä 45 min -1h, jos mukana on hierontaa, eturauhasen kiihottamista jne. Itse penetraatio ei kestä kauan, ellei sitten ole huolella kaikki reiät käytössä. Arkiseksi kestää yleisimmin noin puolisen tuntia.